اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

انتقال ۲۷۴ کیلوگرم شیشه از مرز شرقی ناکام ماند

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی شهرستان سربیشه ۲۷۴ کیلو و ۱۰۰ گرم شیشه را در بازرسی از یک کامیون در منطقه مرزی ماهیرود کشف کردند.

انتقال ۲۷۴ کیلوگرم شیشه از مرز شرقی ناکام ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب، امروز چهارشنبه ۲۷ مهر به رسانه‌ها اعلام کرد: مأموران انتظامی سربیشه اطلاعاتی را دریافت کردند مبنی بر اینکه سوداگران مرگ قصد انتقال محموله سنگین مواد مخدر با یک دستگاه کامیون از همسایه‌های شرقی کشور را دارند که با همکاری ماموران گمرک بلافاصله موضوع پیگیری شد و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

مأموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای سنگین در بازارچه مرزی ماهیرود به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند و پس از شناسایی و بررسی اولیه خودرو که از کشورهای همسایه وارد شده بود و قصد حرکت به شهرهای مرکزی کشور را داشت با همکاری مأموران گمرک، خودرو را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی از این کامیون ۲۷۴ کیلو و ۱۰۰ گرم شیشه که به طرز ماهرانه جاساز شده بود، کشف شد.

وی بیان کرد: مأموران در این رابطه کامیون را توقیف و متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

شجاعی‌نسب افزود: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های اعضای باند قاچاق مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری متهمان در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند نیز از دستگیری ۶ معتاد متجاهر و پلمب یک پاتوق استعمال مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: با توجه به گزارش‌ها و اخبار واصله مردمی و نارضایتی عمومی در مورد برپایی پاتوق استعمال مواد مخدر در یکی از محله‌های شهر بیرجند، مراتب در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

فولادی افزود: مأموران با رصد اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی، پاتوق استعمال مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی این مکان را بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی بیرجند اظهار کرد: در بازرسی تکمیلی از این مکان، ۶ معتاد متجاهر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح با دستور مقام قضایی یک واحد مسکونی نیز پلمب شد، یادآور شد: برخورد با سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های اصلی پلیس مرکز استان بوده و با جدیت در دستور کار است.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول