اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهادت یک جوان فلسطینی در شرق قدس اشغالی

یک جوان فلسطینی که صهیونیستها می‌گویند عامل عملیات شعفاط بوده است، به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در شرق قدس اشغالی به شهادت رسید.

شهادت یک جوان فلسطینی در شرق قدس اشغالی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری عبری و عربی از شهادت جوان فلسطینی به نام «عدی التمیمی» در ورودی شهرک صهیونیست‌نشین «معالیه ادومیم» در شرق قدس اشغالی خبر دادند.

خبرگزاری سما به نقل از رادیو ارتش صهیونیستی گزارش داد، پس از یک هفته تعقیب این جوان فلسطینی، بالاخره امشب به شهادت رسید. رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند که التمیمی عامل عملیات «شعفاط» بوده است.

 

این در حالی است که صهیونیستها مدعی هستند التمیمی ساعاتی پیش، یک نگهبان اسرائیلی را در ورودی معالیه ادومیم هدف گلوله قرار داد و آنان نیز به سمت وی تیراندازی کردند.

به گفته رادیو ارتش صهیونیستی، یک فلسطینی دیگر هم در این تیراندازی همراه التمیمی بوده است که موفق شد فرار کند و نظامیان اسرائیلی در حال حاضر، در تعقیب وی هستند.

 

منابع صهیونیستی همچنین می‌گویند که در جریان تیراندازی التمیمی، یک نگهبان صهیونیست زخمی شده است، ولی جراحات وارده به او عمیق نیست.

خبرگزاری شهاب هم گزارش داد که نظامیان صهیونیست پس از تیراندازی به التمیمی، اجازه ندادند آمبولانس وارد این منطقه شود و در نتیجه خونریزی شدید، شهید شد.

این در حالی است که «آویو  کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی امروز به نیروهای خود دستور داد در سایه وضعیت امنیتی کنونی در کرانه باختری، بالاترین سطح هشدار و آمادگی را در این منطقه رعایت کنند.

کوخاوی از فرماندهان ارتش خواست به نیروهای تحت فرمان خود، ضرورت حفظ بالاترین درجه آمادگی و پاسخ به عملیات‌های مقاومتی را یادآورد شوند.

 این اظهارات کوخاوی پس از عملیات‌های مقاومتی انجام شده در نزدیکی «شعفاط» و «شافی شومرن» اعلام می‌شود، عملیات‌هایی که طی آن دو نظامی صهیونیست کشته شدند و عاملان عملیات‌ها موفق به فرار شدند.

عملیات‌های مقاومتی اخیرا در کرانه باختری بویژه دو شهر جنین و نابلس به شدت افزایش داشته است. این منطقه طی ماه سپتامبر شاهد ۸۳۳ عملیات مقاومت در تمامی انواع آن بوده اما مورد قابل توجه در مقاومت کنونی در کرانه باختری، ادغام رزمندگان وابسته به جهاد اسلامی و حماس با رزمندگان کتائب «شهداء الاقصی» وابسته به جنبش فتح است؛ از بارزترین گروه‌های مسلح مذکور «کتیبه جنین»، «عرین الاسود» و «مخیم بلاطه» هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول