اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اسرا پناهی: رشته سخت‌تری در ورزش را انتخاب کردم/ دوست دارم در آسیا مدال کسب کنم

ورزشکار رشته سه‌گانه آذربایجان‌شرقی گفت: تغییر رشته ورزشی‌ام تنها به این دلیل بود که به تمام رشته‌های سه گانه علاقه داشتم.

اسرا پناهی: رشته سخت‌تری در ورزش را انتخاب کردم/ دوست دارم در آسیا مدال کسب کنم

اسرا پناهی‌راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: من ورزش را از رشته شنا آغاز کردم و‌ علاوه بر شنا، به دوومیدانی هم علاقه داشتم و سابقه دوچرخه‌سواری هم داشتم و برای همین به رشته سه‌گانه تغییر رشته دادم که شامل ۳ رشته شنا، دوومیدانی و دوچرخه‌سواری است.

وی گفت: ورزش شنا را از سال ۹۲ و در ۷ سالگی آغاز کردم و ۵ سال بعد با مربیگری خانم نرگس غلامی به صورت حرفه‌ای ادامه داده و به مقام کشوری و استانی دست یافتم.

وی گفت: سال ۹۷ در لیگ شنای استان آذربایجان شرقی قهرمان قهرمانان شدم و در جام آذربایجان هم در دو ماده شنا به مدال برنز دست یافتم و بعد از کرونا به سه گانه تغییر رشته دادم.

اسرا پناهی‌راد گفت: امسال در مسابقات سه گانه در مسابقات کشوری در بخش تیمی رده نوجوانان به مقام دوم و سوم دست یافتیم.

پناهی که در دبیرستان برهان تبریز تحصیل می‌کند در مورد خاطرات ورزشی خود گفت: لحظه کسب مدال و رفتن روی سکو، سفرهایی ورزشی که داریم و اردوهای تیم، از خاطرات شیرین و فراموش نشدنی من است و جا دارد از مربیانم خانم نرگس غلامی مربی در شنا تا سال ۹۸ و الان در سه گانه مربیانم خانم مریم اسدزاده و شیما فرزانه و رئیس هیات سه‌گانه آقای رنجکش تشکر نمایم.

قهرمان سه گانه نوجوان آذربایجان‌شرقی سقف آرزوهای خود را راه‌یابی به تیم ملی و کسب مدال در رقابت‌های آسیایی و بین المللی عنوان کرد.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول