اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اختصاص اعتبار ۵۰ هزار میلیارد تومانی در طرح رتبه‌بندی معلمان/ تعیین تکلیف ۷۰ هزار معلم در طرح مهرآفرین

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به اختصصاص اعتبار 50 هزار میلیارد تومانی به صورت علی‌الحساب در طرح رتبه‌بندی معلمان، گفت: مقدمات اولیه تعیین تکلیف 70 هزار معلم کشور در طرح مهرآفرین انجام شده است.

اختصاص اعتبار ۵۰ هزار میلیارد تومانی در طرح رتبه‌بندی معلمان/ تعیین تکلیف ۷۰ هزار معلم در طرح مهرآفرین

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، رضا حاجی‌پور امشب در نشست اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: حضور رئیس و اعضای کمیسیون آموزش مجلس در استان مازندران و بررسی مشکلات موجود آموزشی، پرورشی، بهداشت و درمان، مراکز آموزش عالی و دانشگاه می‌تواند امیدبخش روزهای خوب و رفع موانع در این استان شمالی کشور باشد.

وی با اشاره به طرح رتبه‌بندی معلمان، افزود: تمام کارهای این طرح پس از جلسات و نشست‌های مختلف انجام شد همچنین همه اقدامات لازم برای تأیید مصوبات در مجلس صورت گرفت که مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفت.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جزئیات طرح در دستور کار دولت قرار دارد، بیان کرد: در حوزه معاونت نیز طرح‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش، مدیریت سازمان استخدامی وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه در آینده نزدیک پایان می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش آمادگی کامل بر اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان را دارد، گفت: هم‌اکنون مسئله تأمین بودجه طرح مطرح بوده که با ابلاغ و تصویب به صورت علی‌الحساب بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان حقوق معلمان واریز شده است همچنین باقیمانده اعتبارات نیز در آینده نزدیک محقق می‌شود تا از این پس با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان براساس رتبه‌بندی دریافتی داشته باشند.

حاجی‌پور با اعلام اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در کنار معلمان پرتلاش کشور است، بیان کرد: با توجه به اینکه دولت موظف به اجرای این طرح در آموزش و پرورش است امیدواریم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه مقدمات اولیه تعیین  تکلیف ۷۰ هزار نفر از معلمان در طرح مهرآفرین انجام شد، ادامه داد: امید داریم در این مورد معلمان نگرانی نداشته باشند زیرا معلمان هنگام جذب دارای ردیف و کد استخدامی نبودند ولی با توجه به برگزاری آزمون استخدامی کد مورد نظر با برگزاری آزمون به معلمان اختصاص داده می‎شود.

حاجی‌پور با اعلام اینکه در این آزمون هیچ معلم رد یا حذف نمی‌شود، گفت: برگزاری آزمون برای اختصاص کد استخدامی و دریف مورد نظر براساس قوانین سازمان استخدامی و ایجاد ساختار قانونمند برای معلمان است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول