اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

مطالبه کاربران درباره وعده‌های تحقق شبکه ملی اطلاعات/ پیام‌رسان بومی ضروری‌ترین سرویس این روزها

سردبیر سامانه فارس من گفت: شبکه ملی اطلاعات قرار است نیازهای کاربران به خدمات بومی را در یک شبکه پرسرعت داخلی رفع کند و در حال حاضر مهم‌ترین نیاز کاربران ایرانی در فضای مجازی، پیام‌رسان بومی است.

مطالبه کاربران درباره وعده‌های تحقق شبکه ملی اطلاعات/ پیام‌رسان بومی ضروری‌ترین سرویس این روزها

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه از مسوولان خواسته اند اینترنت ملی را زودتر فعال کنند.

سردبیر این سوژه در توضیح مطالبه خود به خبرنگار فارس، گفت: همان طور که بارها گفته شده است شبکه ملی اطلاعات یک شبکه پرسرعت داخلی است که نیاز کاربران را با خدمات بومی رفع خواهد کرد و خدمات متعددی را ارائه خواهد داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به وقایع اخیر در کشور، مهم ترین نیاز کاربران ایرانی در فضای مجازی، داشتن پیام رسان بومی است.

وی افزود: مسوولان باید در شرایط فعلی با فوریت بودجه کافی در اختیار پیام‌ رسان‌ های داخلی قرار دهند و از آنها حمایت کافی کنند.

سردبیر این سوژه فارس من ادامه داد:همچنین باید با فوریت فکری با حال معرفی یک پیام رسان اصلی به عنوان پیام رسان ایرانی به مردم شود تا مردم در سردرگمی نبود پیام رسان های رایج خارجی و تعدد پیام رسان های داخلی، به سمت پیام رسان جدید خارجی دیگری نروند.

به گزارش فارس، پیش از این هم کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواستار تقویت انواع شبکه های اجتماعی و پیام رسان های ایرانی در شرایط فعلی شده اند.

در این باره این گزارش را بخوانید: فارس من| نوید دوره تاریخ‌ساز در رشد پلتفرم های داخلی

کاربران فارس من می‌گویند: با همه حمایت‌هایی که تاکنون از پیام‌رسان های ایرانی شده، اگر مسوولان برنامه‌ای هدفمند برای حمایت از پلتفرم‌های بومی دارند اکنون وقت اجرا است که شاید با رفع مشکلات، این دوره خاص، با وقوع انقلابی در رشد پلتفرم‌های داخلی تاریخ‌ساز شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول