اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

خاندوزی: استفاده از دارایی‌های ثبت‌شده در سامانه ستاره به‌عنوان وثیقه بانکی

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سامانه ستاره ایجاد شده است تا مردم هر دارایی که دارند ازجمله ملک، زمین، سهام و غیره را دراین سامانه تجمیع کنند تا در مسأله وثیقه‌گیری دست و پای مردم و فعال اقتصادی بسته نباشد و گام دوم به سمت اعتبارسنجی برویم که فعال اقتصادی از اعتبار در بانک استفاده کند.

خاندوزی: استفاده از دارایی‌های ثبت‌شده در سامانه ستاره به‌عنوان وثیقه بانکی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بافت، سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد امروز در جلسه شورای اداری شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه اظهار داشت: مسیر پیشرفت همه شهرها و استان‌ها یکی نیست و مناطقی که راه توسعه‌یافتگی و مزیت‌های خود را دریافت‌اند و بسیج امکانات را انجام داده‌اند حتی در شرایطی که مورد توجه دولت‌مردان نبوده‌اند راه پیشرفت اقتصادی خود را هموار کرده‌اند

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه از ظرفیت فکری و اندیشه‌ای کسانی که خارج از شهرستان هستند استفاده شود گفت: مسأله زیرساخت و راه‌ها باید حل شود تا فرصت حضور سرمایه‌گذار از اطراف ایجاد شود و پیگیری مسائل زیرساخت‌ها و راه‌ها هستیم.

وی با اشاره به نبود صنایع تبدیلی در سه شهرستان بیان کرد: منابع موجود این منطقه‌ که راکد و بلااستفاده هستند به‌صورت بلندمدت در عوض ساخت راه‌ها و زیرساخت‌ها به پیمانکاران داده شود.

 خاندوزی بیان کرد: سامانه ستاره ایجاد شده است تا مردم هر دارایی که دارند ازجمله ملک، زمین، سهام و غیره را در سامانه تجمیع کنند تا در مسأله وثیقه‌گیری دست و پای مردم و فعال اقتصادی بسته نباشد و گام دوم به سمت اعتبارسنجی برویم که فعال اقتصادی از اعتبار در بانک استفاده کند.

وی عنوان کرد: سهولت دسترسی به تسهیلات و مشکل وثیقه که در سه شهرستان وجود دارد در دستور کار قرار گرفته است و پیگیری خواهد شد و برای اقشار ویژه و مناطق خاص شاخص‌های خاص آن منطقه و افراد را تعیین می‌کنیم تا بتوانند از تسهیلات استفاده کنند.

خاندوزی خاطرنشان کرد: برای تسهیلات کارآفرینی و ایجاد اشتغال راهبرانی کمیته امداد که ظرفیت تولیدی خوبی دارد اعتبار خوبی تعلق خواهد گرفت و در حوزه راه‌های مواصلاتی در بودجه ۱۴۰۲ از ردیف ویژه‌ای تخصیص خواهد یافت تا مسأله راه‌های مواصلاتی حل شود و خروج از بن‌بست را سه شهرستان داشته باشند تا از ظرفیت گردشگری این منطقه استفاده شود.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول