اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سقوط هواپیمای حامل مدیر بزرگترین باشگاه‌ بدنسازی آلمان در کاستاریکا

رسانه‌ها از سقوط یک هواپیمای شخصی با پنج سرنشین در سواحل کاستاریکا خبر دادند.

سقوط هواپیمای حامل مدیر بزرگترین باشگاه‌ بدنسازی آلمان در  کاستاریکا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزیر امنیت عمومی کاستاریکا از ناپدید شدن یک هواپیمای شخصی  با پنج سرنشین پس از خروج از مکزیک در سواحل کاستاریکا خبر داد.

 به گزارش منابع خبری، «خورخه تورس» وزیر امنیت عمومی کاستاریکا روز شنبه گفت، یک هواپیمای کوچک شخصی با پنج شهروند آلمانی پس از بلند شدن از مکزیک و رسیدن به سواحل کاستاریکا ناپدید شده است.

وی گفت، حدود ساعت ۶ بعد از ظهر جمعه به وقت محلی پیامی مبنی بر ناپدید شدن یک هواپیمای خصوصی در مسیر مکزیک به فرودگاه شهر «لیمون» در کاستاریکا دریافت شد. در این هواپیما پنج مسافر با ملیت آلمانی حضور داشتند. تورس گفت، این هواپیما هنگام پرواز بر فراز منطقه «پاریسمینا » در  کاستاریکا در دریای کارائیب تماس خود را با برج مراقبت از دست داد.

وی از تلاش  گارد ساحلی و سازمان دیده بان هوایی کاستاریکا برای یافتن این هواپیما اشاره کرد. با این حال این عملیات جستجو به دلیل شرایط بد اقلیمی به حالت تعلیق درآمد اما  قرار است این ماموریت  از سرگرفته خواهد شد. وزیر امنیت عمومی کاستاریکا  هویت خلبان و مسافران را فاش نکرد.

این در حالی است که روزنامه «بیلد»  آلمانی گزارش داد که مسافران این پرواز شامل «رینر شالر» مدیر عامل «مک‌فیت» بزرگترین باشگاه‌های زنجیره‌ای بدنسازی در آلمان و چند نفر دیگر از همراهان او بودند.

 وبگاه شبکه خبری «دویچه وله» نیز نوشت، لاشه این هواپیما در ۲۸ کیلومتری فرودگاه لیمون، در دریای کارائیب پیدا شده است. مک فیت بزرگترین زنجیره تناسب اندام آلمان است که بیش از ۲۰۰ باشگاه  بدنسازی فقط در آلمان دارد.

این منبع خبری نوع این هواپیما را «پیاجیو» ساخت ایتالیا اعلام کرد. این هواپیما با موتورهای «توربوپراپ» ساخت ایتالیاست و حداکثر ۹ نفر را  حمل می‌کند. 

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول