اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

شبهه و شایعه

رقص پرچم‌های ضدایرانی در برلین/ همه بودند از تجزیه‌طلب تا همجنسگرا

تمام تلاش خود را به کار بستند تا تجمعی یکپارچه داشته باشند، می‌خواستند خودشان را علیه ایران قوی، متحد نشان دهند اما به هیچ یک از خواسته‌های‌شان نرسیدند.

رقص پرچم‌های ضدایرانی در برلین/ همه  بودند از تجزیه‌طلب تا همجنسگرا

از شایعه تا واقعیت؛ وحید شیاسی: پس از هفته‌ها برنامه‌ریزی اپوزیسیون و امکانات ویژه برای جمع آوری افراد از شهرها و کشورهای دور و نزدیک برای  برگزاری تجمع و راهپیمایی ضدایرانی روز در برلین این اتفاق افتاد و به گفته رسانه‌های همین جریان، چیزی در حدود ۵۰ هزار نفر در بزرگترین تجمع اپوزیسیون شرکت کردند. جمعیتی که در برلین جمع شده بود تنها چیزی در حدود نصف جمعیت یکی از اجتماعات سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی بود.

 

نکته قابل تامل در این اجتماع، حضور گسترده گروهک‌های تجزیه طلب و ضدایرانی بود که هدفی جز تکه تکه کردن ایران قوی ندارند.

 

البته همین اپوزیسیون هم در این مراسم با یکدیگر درگیری هم پیدا کردند.

 

پرچم های همجنس‌گراها و حتی صحبت‌های یکی از همین گروه ها روی سِن هم موضوعی که حتی با واکنش منفی  اپوزیسیون هم روبرو شد. برخی کاربران توییتری هم که با سخنران این مراسم آشنایی داشتند، اطلاعاتی از وی را افشا کردند و وی را آزارگر جنسی معرفی کردند.

 

بسیج تمام امکانات دادن غذا و اتووبوس و قطار رایگان و ... هم نتوانست آن‌ها را به خواسته اصلی خودشان برساند.

 

 همچنین در تصاویر منتشر شده هم مشخص است که حتی برای شلوغ نشان دادن تجمع ضدایرانی آن ها دست به دامن افراد غیر ایرانی شدند.

 

 

اما نکته قابل تامل این تجمع ضدایرانی، همزمانی و هم‌مکانی برگزاری تجمع اپوزیسیون با تجمع آلمانی‌ها در اعتراض به توزیع عادلانه‌تر بودجه دولت برای مقابله با افزایش قیمت انرژی و هزینه‌های زندگی شان است.

 

نکته‌ای که برخی کاربران آلمانی هم به آن اشاره کردند.در ادامه پاسخ کاربر آلمانی که مدعی شده بود همه جمعیت برای سر دادن شعار «زن، زندگی، آزادی» آمده بودند، نوشت: اصلا درست نیست این حرف، شماها اون  عقب درکنار ستاره بزرگ با چند تا پرچم  ایستاده بودید و جلوتر المانی هایی که فریاد زندگی در برلین سر دادند که هر روز سخت تر می‌شود. 

 

 

اما شاید بتوان مهمترین نکته این اتفاقات را در توییت سیدمحمد مرندی، مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره هسته‌ای ایران خلاصه کرد: انقلاب ایران در برلین رخ داده است. شهروندان بدبخت اروپایی که با فروپاشی اقتصادی مواجه هستند، هزینه جمع شدن همه این افراد از سراسر اتحادیه اروپا را پرداخت کرده اند. پس از گشت و گذار و خرید، بسیاری از معترضان "ایرانی" به اردوگاه های تروریستی سرد و تاریک سازمان مجاهدین خلق بازخواهند گشت.

 

 

پایان پیام/ ت 3

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول