اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

رشد 100 درصدی عملکرد راه‌آهن/ تخصیص‌‌ مالی‌ ریلی از سایر مدل‌های حمل‌‌و‌نقل و مسکن بیشتر بود

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه توانسته‌ایم تخصیص‌هایی به مراتب بهتر از سایر شقوق حمل و نقل و حتی نسبت به مسکن داشته باشیم، گفت: عملکرد راه‌آهن نسبت به سه ماه قبل بیش از 100 درصد رشد داشته است.

رشد 100 درصدی عملکرد راه‌آهن/ تخصیص‌‌ مالی‌ ریلی از سایر مدل‌های حمل‌‌و‌نقل و مسکن بیشتر بود

‌به گزارش خبر‌‌گزاری فارس، سید میعاد صالحی امروز در مراسم بهره‌برداری از 413 ناوگان جدید ریلی اظهار داشت: باوجود ‌همه مشکلات از جمله بدهی‌ چند هزار میلیارد تومانی، تحریم داخلی و تخصیص بودجه‌هایی که باید صورت می‌گرفت، در بخش ریلی اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه دولت قبل کم‌کاری مفرطی در حوزه ریلی داشت و باید در بازه زمانی قانون برنامه ششم یعنی از 96/1/1‌ تا زمان روی کار آمدن دولت جدید، حدود 7 هزار و 700 میلیارد تومان تخصیص می‌یافت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه سازمان برنامه دولت قبل به جای توزیع نقدینگی برای رشد و ارتقاء، بدهکاری و نداری را توزیع کرد، افزود: با توجه به تلاش شبانه‌روزی توانسته‌ایم تخصیص‌هایی به مراتب بهتر از سایر شقوق حمل و نقل و حتی نسبت به مسکن داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه عملکرد راه‌آهن نسبت به سه ماه قبل بیش از 100 درصد رشد داشته است، اضافه کرد: حوزه حمل و نقل ریلی کشور رونق گرفته است و اگر سرمایه‌گذار، در این بخش سرمایه‌گذاری نمی‌کرد چرخ تولید به حرکت در نمی‌آمد.

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توسعه ترانزیت ریلی یادآور شد: مهر‌ امسال 7 قطار ترانزیتی با عبور از قلمرو جمهوری اسلامی ایران به بندرعباس وارد شد.

پایان پیام/ ت 56

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول