اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس  /  روایت روز

واکنش کاربران به تجمع هپروتی‌های برلین/ تجزیه‌طلبان برای ویرانی ایران آمدند!

روز گذشته(شنبه) تجمعی در شهر برلین آلمان از سوی به‌ ظاهر ایرانیان ساکن اروپا برگزار شد که واکنش‌های فراوانی را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

واکنش کاربران به تجمع هپروتی‌های برلین/ تجزیه‌طلبان برای ویرانی ایران آمدند!

فارس پلاس؛ واکنش کاربران: روز گذشته ( شنبه) تجمعی در شهر برلین آلمان از سوی به‌ظاهر ایرانیان ساکن در اروپا برگزار شد که تصاویر و ویدئوهای منتشر شده، نشان می‌دهد که این اجتماع، در حقیقت گردهمایی تجزیه‌طلبان خارج‌نشین است؛ نه تجمع ایرانیان ساکن کشورهای اروپایی! 

تجمع‌کنندگان در این نمایش، پرچم‌های گروهک‌های تجزیه‌طلب از جمله اقلیم کردستان، جدایی‌طلبان بلوچستان، گروهک الاحوازیه، جدایی‌طلبان آذربایجان و ... را با خود به همراه داشتند. همچنین پرچم همجنس‌بازان و حتی پرچم رژیم صهیونیستی در دستان شرکت‌کنندگان دیده شد.
 


نکته جالب دیگر، حضور حداقلی ایرانیان ساکن اروپا در این تجمع باوجود هزینه‌های فراوان و فراخوان‌های متعدد از سوی رسانه‌های معاند از جمله بی‌بی‌سی و سعودی اینترنشنال بود که نشان‌دهنده عجز ضدانقلاب در گردهم‌آوردن افراد برای برگزاری این دست تجمعات است.

تعداد شرکت‌کنندگان در این تجمع ۵۰ تا ۸۰ هزار نفر تخمین زده شده است که این جمعیت، حداکثر ۲ تا ۴ درصد ایرانیان مقیم اروپا هستند. این در حالی است که بسیاری از اجتماع‌کنندگان با اتوبوس‌های تدارک‌دیده شده به محل تجمع آورده شدند! همچنین حضور تعداد زیاد افراد غیرایرانی در این اجتماع، سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

واکنش کاربران

این تجمع با واکنش‌های فراوانی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده است که برخی از این واکنش‌ها پیش روی شماست.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سیدمحمد مرندی، مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره هسته‌ای ایران نیز در توئیتی نوشت: انقلاب ایران در برلین رخ داده است. شهروندان بدبخت اروپایی که با فروپاشی اقتصادی مواجه هستند، هزینه جمع شدن همه این افراد از سراسر اتحادیه اروپا را پرداخت کرده اند. پس از گشت و گذار و خرید، بسیاری از معترضان "ایرانی" به اردوگاه های تروریستی سرد و تاریک سازمان مجاهدین خلق بازخواهند گشت.
 


پایان پیام/ ت 80

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول