اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

جشن پاداش قهرمانان پارالمپیک کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بخشی از اعتبار پاداش قهرمانان پارالمپیکی با پیگیری استان تامین شده و در هفته آینده، احتمالا مراسم جشن پاداش قهرمانان پارالمپیک برگزار می‌شود.

جشن پاداش قهرمانان پارالمپیک کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اظهار کرد: سرانه ورزشی استان کرمان با میانگین کشور برابر است اما پراکندگی استان بحث مدیریت را با سختی مواجه کرده است.

وی از آماده بودن ۱۰ پروژه برای افتتاح و بهره‌برداری در هفته تربیت بدنی در استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: پروژه ورزشی تفریحی در دلفارد با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان و مجموعه سوارکاری در زرند با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دو پروژه بزرگ ورزشی در استان هستند که تلاش داریم با حضور وزیر ورزش در هفته تربیت بدنی افتتاح کنیم.

طبق اعلام مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، ۵۳ تیم از استان کرمان در رقابت‌های لیگ برتر حضور دارند.

وی بیان کرد: متاسفانه اعتبارات ۲۷ صدم درصد از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای ورزش استانی، حذف شده و این مسأله در آینده برای حوزه توسعه زیرساخت‌های ورزشی مشکل‌ساز خواهد شد.

پاریزی ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان، ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه ورزشی استان مصوب شد تا پروژه‌های ناتمام، تکمیل شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، یادآور شد: بخشی از اعتبار پاداش قهرمانان پارالمپیکی با پیگیری استان تامین شده و در هفته آینده، احتمالا مراسم جشن پاداش قهرمانان پارالمپیک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول