اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

رتبه‌بندی معلمان به مرحله عمل رسید/ احکام رتبه «آموزشیار معلم» صادر شد

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از صدور احکام رتبه «آموزشیار معلم» خبر داد.

رتبه‌بندی معلمان به مرحله عمل رسید/ احکام رتبه «آموزشیار معلم» صادر شد

صادق ستاری‌فرد سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: احکام رتبه «آموزشیار معلم» تعداد زیادی از معلمان با سابقه زیر 3 سال صادر شد و در حقوق این ماه این گروه از معلمان اعمال شد. 

وی ادامه داد: آموزش و پرورش، صدور احکام را از رتبه یک آغاز کرد چرا که حقوق پایه این معلمان پایین بود و نیاز بود که توجه بیشتری صورت گیرد. 

ستاری‌فرد با بیان اینکه صدور احکام سایر معلمان نیز در روزهای پیش رو ادامه دارد، افزود: هنوز بخش قابل توجهی از معلمان در سامانه رتبه‌بندی، تأیید نهایی را انجام ندادند و بعد از آن، بررسی مستندات و مدارک آغاز می‌شود. 

وی از معلمان خواست تا در سامانه رتبه‌بندی معلمان، بارگذاری مدارک و مستندات را تأیید نهایی کنند تا بتوان بررسی‌ها را انجام داده و احکام رتبه‌بندی را صادر کنند. 

به گزارش فارس، هر معلم برای کسب رتبه آموزشیار معلم باید 460 امتیاز، مربی معلم، 530 امتیاز، استادیار معلم 600 امتیاز، دانشیار معلم 750 امتیاز و استاد معلم 900 امتیاز کسب کند. 

پایان پیام/ ت 33

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول