اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تقدیر از امور مالیاتی سمنان برای کمک به توسعه شهر

نماینده پرسنل شهرداری سمنان با اهدای لوح تقدیری از زحمات و حمایت‌های مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان برای کمک به توسعه شهر تقدیر کرد.

تقدیر از امور مالیاتی سمنان برای کمک به توسعه شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، سیدآرش رئوفی، نماینده پرسنل شهرداری سمنان با اهدای لوح تقدیری از زحمات و حمایت‌های مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تقدیر و تشکر برابر تلاشی که به نیت تقرب به خداوند متعال در رسیدن به کمال انجام می‌شود، را بهترین پاداش از سوی خداوند عنوان کرد.

وی گفت: با عنایت به مساعی دلسوزانه و خداپسندانه حضرت‌عالی در حمایت از پرسنل شهرداری سمنان، حسب وظیفه انسانی و اسلامی بر اساس حدیث «لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق»، از مساعدت و پشتیبانی حضرت‌عالی کمال تشکر و قدردانی داریم.

نماینده پرسنل شهرداری سمنان تصریح کرد: گرچه پاداش واقعی نزد پروردگار قادر متعال خواهد بود؛ اما به‌رسم یادبود به جهت تجلیل از زحمات و حمایت‌های جنابعالی و به پاس همکاری صمیمانه و صادقانه شما در پیشرفت و توسعه شهر اخلاق سمنان، این لوح سپاس تقدیم می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با تأسی از حضرت ولی‌عصر (عج) و مقام عظمای ولایت در راه شکوفایی و رونق و پیشرفت این سرزمین موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول