اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در شهرکرد اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرکرد از مسیر چهارراه بازار به سمت سه راه سینما، سعدی غربی تا مصلی امام خمینی خواهد بود.

مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در شهرکرد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین‌میرزایی صبح امروز در ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان چهارمحال و بختیاری گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان روزی است که عامل پیشرفت کشور است و اگر استکبارستیزی ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته نبود، امروز در این جایگاه نبودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم هم‌افزایی همه‌ دستگاه‌ها برای گرامی‌داشت یوم الله ۱۳ آبان افزود: همه‌ دستگاه‌ها فعال هستند و برنامه‌ها باید با التزام جمعی و یکپارچگی برگزار شوند تا با یکدلی کارها پیش روند.

حسین‌میرزایی در ادامه عنوان کرد: حضور پرشور مردم و همدلی و جدیت همه‌ دستگاه‌ها موجب پیشرفت و تعالی استان‌ ما خواهد شد.

موسی انصاری نیز گفت: امسال سالروز تبعید امام خمینی(ره)، شهادت دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه‌ی جاسوسی در سال ۵۸ را با هم‌افزایی بیشتر گرامی می‌داریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهرهای استان از ساعت ۱۰:۳۰ و در شهرکرد ساعت ۱۰ از مسیر چهارراه بازار، سه‌راه سینما، سعدی غربی تا مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

انصاری در پایان عنوان کرد: برنامه‌های دستگاه‌های مختلف نیز با اهتمام مردم و دستگاه‌ها در هفته‌ استکبارستیزی برگزار خواهد شد.

زنگ استکبارستیزی در مدارس چهارمحال و بختیاری به صدا در می‌آید

افشین امیریان نیز در این جلسه گفت: پویش‌ها و برنامه‌های دانش‌آموزی فوق‌العاده‌ای در سطح استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس افزود: ۱۱ آبان‌ماه در ساعت ۹ صبح و در مدارس بعدازظهری ساعت ۱۴ این زنگ همراه با برپایی مراسمی به صدا در می‌آید.

امیریان در پایان با بیان اینکه استان ما در پویش «سلام بر آقا» در کشور اول شده است، افزود: نمایشگاه، مسابقه عکاسی، دیدار با خانواده شهدا، پویش ایران قوی، پویش سلفی با پرچم، شرکت دانش‌آموزان در راهپیمایی و برنامه‌های متنوع دیگر از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش در هفته‌ استکبارستیزی خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول