اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

دوره آموزش خبرنگاری باشگاه توانا با حضور چهره‌های رسانه‌ای برگزار می‌شود

ثبت‌نام نخستین دوره خبرنگاری باشگاه توانا در پاییز با حضور اساتید برجسته رسانه‌ای کشور آغاز شد و تا دهم آبان‌ماه امسال ادامه دارد.

دوره  آموزش خبرنگاری باشگاه توانا با حضور چهره‌های رسانه‌ای برگزار می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران توانا، ثبت‌نام دوره‌های آموزش تخصصی خبرنگاری با حمایت خبرگزاری فارس، همراهی و حضور اساتید برجسته و چهره‌های رسانه‌ای کشور آغاز شد.

این دوره‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌است که علاقه‌مندان به فعالیت‌های رسانه‌ای بتوانند متناسب با استعدادها، توانایی‌ها و قابلیت‌های خود، آموزش‌های تخصصی رسانه را در رشته‌های مختلف نوشتاری، عکاسی، گرافیک، تدوین، گویندگی و اجرا، تصویربرداری و شبکه‌های اجتماعی فراگیرند.

شرکت کنندگان در این دوره‌ها، در کوتاه‌ترین زمان و به ساده‌ترین شکل ممکن آموزش‌های مقدماتی شامل سوژه‌یابی، جمع‌آوری اطلاعات و پردازش قالب‌های خبری را به‌صورت مجازی دریافت کرده و با کمک مربیان همراه، به مرحله انتشار تولیدات خود در باشگاه خبرنگاران توانا خواهند رسید.

در جریان برگزاری و تداوم این دوره‌ها نیز، کارگاه‌های انتقال تجربه با حضور چهره‌های حوزه رسانه کشور همچون حسین شریعتمداری، محمدحسین صفار هرندی، مهدی فضائلی، وحید جلیلی، حسن خجسته، فؤاد ایزدی، فرشاد مهدی‌پور، مصطفی خوش چشم، سید بشیر حسینی، مجید اسماعیلی، محمد دلاوری، فضه سادات حسینی، ندا ملکی، راحله امینیان، عبدالله گنجی، مهدی محمدی، وحید یامین‌پور، محمدسعید احدیان، محسن مهدیان، محسن مقصودی و مهدی عرفاتی برگزار خواهد شد.

 

 

طراحی و اجرای سامانه هوشمند و تعاملی آموزشی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و جلسات انتقال تجربه، هزینه‌های قابل توجهی دارد؛ اما این هزینه‌ها با حمایت و همراهی نهادهای فرهنگی و رسانه‌ای، به کمترین حد ممکن و در حد صفر رسیده‌است و همه علاقه‌مندان می‌توانند تنها با پرداخت مبلغی ناچیز به‌عنوان کارمزد خدمات ثبت‌نام، وارد سامانه آموزشی شده و در این دوره‌ها شرکت کنند.

گفتنی است ثبت‌نام پاییزه باشگاه توانا تا دهم آبان‌ماه جاری ادامه خواهد داشت و با توجه به حجم درخواست‌های متقاضیان و ظرفیت محدود دوره‌ها، اولویت ثبت‌نام با متقاضیانی است که درخواست خود را زودتر ثبت کرده‌اند.

 برای ثبت‌نام در این دوره‌ها، اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول