اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرهای نیشابور، فیروزه و زبرخان

وزیر نیرو در سفر به نیشابور ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرهای نیشابور، فیروزه و زبرخان اختصاص داد.

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرهای نیشابور، فیروزه و زبرخان

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو امشب در جلسه شورای اداری که در فرمانداری نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل به بی‌توجهی در توزیع مصوبات آب و برق در سه شهر نیشابور، فیروزه و زبرخان امشب در نیشابور حضور پیدا کردیم.

وی با بیان این که در نیشابور مهمترین خطر، رانش زمین است که سبب از رفتن چاه‌ها می‌شود، تاکید کرد: ۱۰ میلیارد تومان برای احیای ۸  حلقه چاه اختصاص داده می‌شود.

 در حاشیه این مراسم احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: ۴ هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان از مصوبات سفر ریاست جمهوری فقط به مشهد اختصاص یافت و هیچ مصوبه‌ای به نیشابور فیروزه و زبرخان اختصاص ندادند به همین دلیل وزیر نیرو به این ۳ شهر سفر کردند.

وی با ذکر این مطلب که اتفاقات بسیار خوبی در این سفر کوتاه رقم خورد‌ه است، بیان کرد: وزیر نیرو ۱۰۰ میلیارد تومان در بحث‌آبرسانی، فاضلاب و زیرساخت‌های برق به شهرهای نیشابور، فیروزه و زبرخان اختصاص دادند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول