اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

فارس‌من| دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در کلاس‌های درس از چه پیام رسانی استفاده می‌کند؟

دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد که فعالیت‌های دانشگاهی و کاری خود را در پیام‌رسان‌های داخلی انجام می‌دهد و این پیام رسان‌ها پاسخگوی نیازها هست.

فارس‌من| دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در کلاس‌های درس از چه پیام رسانی استفاده می‌کند؟

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مخاطبان سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار حضور اساتید دانشگاه در پیام‌رسان‌‌های داخلی شدند.

سردبیر پویش فارس من گفته است: برخی اساتید حتی در دانشگاه‌های معتبر کشور، پیام‌رسان‌های داخلی را نپذیرفته‌اند و از پیام‌رسان‌های خارجی استفاده می‌کنند که به دلیل فیلتر بودن این پیام‌رسان‌ها امکان استفاده همه دانشجویان از آن‌ها وجود ندارد به همین دلیل خواستار استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی در دانشگاه‌ها هستیم.

این موضوع را با سعیدرضا عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی که استاد ارتباطات دانشگاه تهران هم هست، مطرح کردیم و از او پرسیدیم که از چه پیام‌رسانی استفاده می‌کند، عاملی گفت: به هیچ عنوان از پیام‌رسانی که فیلتر باشد استفاده نمی‌کنم و کارهایم را در پیام‌رسان‌های داخلی انجام می‌دهم.

از عاملی پرسیدیم آیا قابلیت‌های پیام رسان‌های داخلی جوابگوی انجام کارها هست، عاملی عنوان کرد: بله، من فعالیت‌های دانشگاهی و کاری خود را در این پیام‌رسان‌ها انجام می‌دهم و مشکلی ندارم.

مرضیه حسن پور

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول