اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

قاسمی: مردم بسته‌های ۱۰۰ میلیون تومانی سفر به قطر را نخرند

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه توافق کردیم بلیط رفت و برگشت به قطر برای مسابقات جام جهانی کمتر از ۱۵ میلیون تومان باشد گفت: از مردم می‌خواهیم که بسته‌های ۱۰۰ میلیون تومانی سفر به قطر را نخرند.

قاسمی: مردم بسته‌های ۱۰۰ میلیون تومانی سفر به قطر را نخرند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه چهارم آبان) هیات دولت گفت: یکی از موضوعاتی که در سفر اخیر به قطر به آن پرداختیم، موضوع جام جهانی بود. تصمیماتی خوبی گرفته شده و از مردم می‌خواهیم که بسته‌های ۱۰۰ میلیونی سفر به قطر را نخرند.

وی افزود: ما توافق کردیم که بلیط رفت و برگشت کمتر از ۱۵ میلیون تومان باشد و این فرصت خوبی است؛ ایرانی‌ها می‌توانند به کیش بروند و در هتل‌های کیش اقامت کرده و چند هواپیما بین کیش و دوحه در نظر گرفتیم که برای دیدن بازی‌های مورد علاقه بروند و بلافاصله برگردند و مثلا فردای آن روز دوباره به قطر بروند.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: اکثر فرودگاه‌های کشور به قطر پرواز خواهند داشت و به زودی بلیط با این قیمت‌های ارزان فروخته می‌شود. مقرر شد ایرانی‌ها به کیش بروند، در آنجا اقامت کنند و دو هواپیمای رفت و برگشت در کیش گذاشتیم، طوری که به قطر بروند فوتبال را تماشا کنند و به کیش برگردند و استراحت کنند و بعد به قطر بروند. این امکانات نه تنها در کیش بلکه در بسیاری از مناطق دیگر هم فراهم خواهد شد.

قاسمی درباره نشست ایران و روسیه و اجرای راه آهن رشت به آستارا اظهار کرد: پوتین در سفر خود به ایران و دیدارش با مقام معظم رهبری، برای سرمایه گذاری در کریدور رشت تا آستارا ابراز علاقه کرد. در این مدت چند جلسه با معاون نخست وزیر روسیه و وزیر حمل و نقل روسیه برگزار و در این جلسات توافق شد روس‌ها در این کریدور که حدود یک میلیارد دلار هزینه دارد، سرمایه گذاری کنند که این یکی از بهترین کریدورهای شمال به جنوب است.

وی بیان کرد: امروز ما بار را از هند به بندر شهید رجایی می‌آوریم، به رشت برده و از آنجا که ریل ندارد با تریلی عبور می‌دهیم و بار را در مدت ۱۵ تا ۱۷ روز به فنلاند می‌فرستیم. اگر این مسیر دریایی، دریای سرخ و سیاه را طی کند ۴۵ روز زمان می‌برد.

وزیر راه و شهرسازی درباره نهضت ملی مسکن گفت: از رئیس‌جمهور که این هفته راهی زنجان است، خواهش کردیم که هزار واحد درحال ساخت نهضت ملی مسکن بازدید کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول