اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

سرقت کابل‌های تلفن مخابرات در ایلام معضلی ناتمام/ لزوم کمک به رفع مشکلات شرکت مخابرات

سرقت کابل‌های تلفن مخابرات در استان ایلام به معضلی برای این شرکت تبدیل شده تاجایی که مشاهده شده یک منطقه بارها دچار قطعی تلفن می‌شود.

سرقت کابل‌های تلفن مخابرات در ایلام معضلی ناتمام/ لزوم کمک به رفع مشکلات شرکت مخابرات

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، از اخر شهریور ماه تا کنون تلفن ثابت محله بلوار خرم رودی جدید( پایین تر از بیمارستان زاگرس ) قطع شده است و مشکلاتی را برای ساکنین این محله ایجاد کرده است. 

بر اساس پیگیری های انجام شده بامراجعه ساکنین این منطقه به مخابرات استان تا کنون نتیجه‌ای حاصل نشده است، برای پیگیری این مشکل به محله بلوار خرم رودی مراجعه کردیم تا مشکل را پیگیری کنیم. 

سرقت کابل‌های تلفن

رئوفی از ساکنین بلوار خرم رودی به خبرنگار فارس گفت: چندین هفته از سرقت کابل های این منطقه می‌گذرد؛ با مراجعه مکرر به سازمان مخابرات برای وصل مجدد کابل های سرقت شده تا کنون اقدامی صورت نگرفته است.

احمدی از ساکنین همین محله به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: با توجه به قطعی تلفن، هزینه مودم پرداخت میکنیم که این از اساسی ترین مشکلات است؛ سرقت سیم های تلفن بعد از چندین بار به علت کوتاه بودن تیربرق ها و ستون های مخابرات زمینه سرقت را فراهم می‌کنیم.

ساکنین این محله از مخابرات استان تقاضا مندند که این مشکل را رفع و حل کنند. 

مخابرات ایلام در بحران قرار دارد

برای پیگیری های بیشتر با سید شهاب الدین نبی پور سرپرست مخابرات استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مخابرات استان ایلام هم اکنون در بحران قرار گرفته است؛ نبود بودجه پرداخت نکردن حقوق و بیمه کارکنان اداره از مشکلات اساسی این اداره است. 

وی افزود : سرقت کابل های تلفن ثابت یک امر عادی شده که سالانه به طور مکرر این مشکل هم برای مردم و هم برای سازمان مخابرات در استان ایجاد می شود. 

سرپرست مخابرات ایلام در ادامه افزود: عاملین سرقت نیز در دادگاه طی تبعات اجتماعی بدون هیچ مجازات رها میشوند و همین مسئله رقبت آنان را برای سرقت مجدد بالا می‌برد. 

وی در پاسخ به یکی از شهروندان استان در انتقاد به کوتاه بودن تیر برق ها و ستونهای مخابرات گفت: تیربرق ها و ستون های مخابراتی طبق استاندار های جهانی نصب و جایگزین می شوند و هر گونه تغییرات در محل نصب باعث ایجاد مشکلات خواهد شد. 

وی در ادامه بیان کرد: مخابرات استان با عنایات استاندار ایلام و سازمان مخابرات کشور در حال رایزنی برای حل مشکل های مخابرات هستند که با توکل به خداوند چرخه مخابرات مجددا شروع به کار می‌کند. 

نبی پور در پایان مصاحبه خطاب به همشهریان استان ایلام در جهت فرهنگ سازی افزود: مردم فهمیم استان جهت کاهش این سرقت های انجام شده درصورت هرگونه مشاهده رفتار های مشکوک سریعا به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند، تا در آینده نزدیک شاهد آمار کاهش در سرقت کابل های تلفن باشیم.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول