اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

یامین‌پور: دشمن، امید به آینده جوانان را مورد هدف قرار داده است

معاون وزیر ورزش گفت: دولت در یک سال گذشته در همه عرصه‌های داخلی و بین المللی پیشرفت داشته، به همین دلیل دشمن اقدام به سنگ اندازی می‌کند و امید به آینده جوانان را مورد هدف قرار داده است.

یامین‌پور: دشمن، امید به آینده جوانان را مورد هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، وحید یامین‌پور معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در مراسم تقدیر از نخبگان ورزشی، فرهنگی و اجتماعی که در کانون فرهنگی تربیتی ملائک قرچک برگزار شد، اظهار کرد: جوانان این مرز و بوم کارنامه درخشانی را از بدو انقلاب رقم زده اند و این افتخار آفرینی باعث غرور ما می شود.

وی گفت: دشمنان انقلاب یک موضوع را هدف قرار داده اند و این امر امید جوانان کشور است که می‌خواهند از بین ببرند و جلوی رشد، پیشرفت و توسعه کشور را بگیرند.

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: با توجه به تبلیغاتی که توسط دشمنان انجام می‌شود که ایران را یک کشور سوخته جلوه دهند و این همه هزینه صرف می‌شود، این سوال مطرح می شود که چرا این همه پول صرف خراب کردن ما می‌کنند؟ لذا از جوانان می خواهم در خصوص این سوال مطالبه گری انجام دهند.

یامین‌پور خاطرنشان کرد: صرف این همه هزینه به این دلیل است که کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد، پیشرفت کشور را استکبار نمی تواند ببیند، به همین دلیل است که اقدام به سنگ اندازی می‌کند، دولت در یک سال گذشته در همه عرصه های داخلی و بین المللی پیشرفت توسعه ای داشته و دشمن اقدام به دست اندازی کرد.

وی ادامه داد: وضعیت سیاست داخلی و خارجی کشور مانند دونده ای بود که در چند ده متری دو ماراتون است، به همین دلیل دشمن اقدام به سنگ اندازی در داخل کشور کرد و سیاست خارجی و مذاکرات را معطل نگه داشتند.

معاون وزیر ورزش با تاکید براینکه مطمئن باشید جمهوری اسلامی ایران از این بحران خواهد گذشت، بیان کرد: در مسیر توسعه و خدمت باید استوار باشیم، هیچ پیروزی بدست نمی‌آید مگر با سخت کوشی و تلاش، باید در مسیر موفقیت ها امیدوار شویم.

یامین پور در ادامه گفت: آینده متعلق به ما است، باید به جوانان کشور امید را تزریق کنیم، در هر کوچه و خیابانی شهیدی جان خود را تقدیم انقلاب کرده است تا به قله پیشرفت برسیم، اگر امیدآفرینی کنیم بی شک موفق خواهیم شد. 

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان افزود: بعضی از فتنه هایی که در کشور رخ می‌دهد، باید از آن درس بگیریم، زیرا این زخم‌های کهنه یک زمان دهان باز می کند و باعث بروز این اتفاقات می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول