اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امام و رهبری

رهبر انقلاب:‌ جنایت حرم حضرت احمدبن‌موسی(ع) دل‌ها را اندوهگین و داغدار کرد/ عاملان یقیناً مجازات خواهند شد

رهبر انقلاب فرمودند: عاملان جنایت شقاوت‌آمیز در حرم حضرت احمد بن موسی(ع) یقیناً مجازات خواهند شد ولی داغ عزیزان و نیز هتک حرمت حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام جز با جستجو از سررشته‌ این فاجعه‌آفرینی‌ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره‌ آن، جبران نخواهد شد.

رهبر انقلاب:‌ جنایت حرم حضرت احمدبن‌موسی(ع) دل‌ها را اندوهگین و داغدار کرد/ عاملان یقیناً مجازات خواهند شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی شهادت تعدادی از زائران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی‌الکاظم شاهچراغ(علیه‌السلام) به دست گروه تروریستی داعش،‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیامی صادر کردند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

 بسم اللّه الرّحمن الرّحیم 

جنایت شقاوت‌آمیز در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام که به شهادت و مجروح شدن ده‌ها مرد و زن و کودک بی‌گناه انجامید، دل‌ها را اندوهگین و داغدار کرد. عامل یا عاملان این جنایت اندوهبار یقیناً مجازات خواهند شد ولی داغ عزیزان و نیز هتک حرمت حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام جز با جستجو از سررشته‌ این فاجعه‌آفرینی‌ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره‌ آن، جبران نخواهد شد. همه در مقابله با دست دشمن آتش‌افروز و عوامل خائن یا جاهل و غافل او وظائفی برعهده داریم؛ از دستگاه‌های حافظ امنیت و قوه‌‌ قضائیه تا فعالان عرصه‌ فکر و تبلیغ و تا آحاد مردم عزیز باید ید واحده‌ای باشند در مقابل جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنایی و بی‌احترامی روا می‌دارد. ملت عزیز و دستگاه‌های مسئول یقیناً بر توطئه‌ خباثت‌آمیز دشمنان فائق خواهند آمد، انشاءالله. 
 اینجانب به خانواده‌های عزادار این حادثه و به مردم شیراز و به همه‌ ملت ایران تسلیت می‌گویم و شفای مجروحان را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.  
سید علی خامنه‌ای
۵ آبان ۱۴۰۱

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول