اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

آنهایی که هیزم به آتش اغتشاشات ریختند، مسبب خون شهدای شاهچراغ هستند/ لزوم برخورد قاطع با اغتشاشگران

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با اغتشاشگران گفت: خون شهدای شاهچراغ و شهدای امنیت گردن دروغ‌پردازان سلبریتی، فتنه گران و برخی خواص بی بصیرت است.

آنهایی که هیزم به آتش اغتشاشات ریختند، مسبب خون شهدای شاهچراغ هستند/ لزوم برخورد قاطع با اغتشاشگران

احمد علی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گف وگو با خبرنگار سیاسیی خبرگزاری فارس، با محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در شیراز، اظهار داشت: شهادت جمعی از هموطنان و زائرین حرم مطهرحضرت احمد بن موسی علیه السلام به دست تروریست های جنایتکار تکفیری و وهابی را به محضر حضرت حجت(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده های این شهدا تسلیت و تعزیت عرض کرده و این اقدام وحشیانه را بشدت محکوم می کنیم.

وی با بیان اینکه همه باید بدانند که جریان تروریستی از جریان اغتشاشگر سواستفاده کرده است، افزود: مهسا امینی؛ طعمه‌ مطامع سیاسی و دشمنان شده است بطوری که عنصر وهابی- تکفیری با سواستفاده از ناامنی‌های اخیر، دست به اقدام تروریستی زده است لذا این جنایت وحشیانه در راستای اغتشاشات و فتنه اخیر دشمنان است که با فریب جمعی افراد جاهل و تروریست های مزدور بوجود آمده است و چنان این تروریست های ظالم آموزش و عملیات روانی دیده اند که مغز آنها اندکی به بدی این کار و مظلومیت مردم بیگناه فکر نمی کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه دروغ پردازان سلبریتی، فتنه گران اصلاح طلب و برخی خواص بی بصیرت با رسانه های معاند هم صدا دشمن شده اند، عنوان کرد: خون تمام شهدای این فاجعه و شهدای امنیت به گردن این افراد بی بصیرت است که بازیگر این سناریو از پیش تعین شده دشمنان شده اند بنابراین کسانیکه زمینه را برای توطئه‌ های دشمن فراهم کردند سبب بروز حوادثی همچون حادثه تروریستی شیراز، آتش کشیدن مساجد در شهرهای مختلف، خسارت به اموال عمومی، شهادت جمعی از نیروهای امنیتی، بسیجیان و مردم مظلوم و بیگناه و صرف توان نیروهای امنیّتی برای آرام کردن اغتشاشات کف خیابان شده اند.

مقدم با تاکید بر اینکه همه این خون‌های به ناحق ریخته به گردن آشوبگران بی بصیرت است که صدا و بازوی دشمن شده اند، بیان کرد: این فاجعه دلخراش نشان داد که دشمنان دلسوز و مدافع حقوق زن مسلمان نیستند و شعار" زن، زندگی و آزادی" فقط بهانه ای برای اجرای نقشه های پلید آنان است چراکه اگر چنین بود جان مادری مظلوم به همراه فرزند خردسالش را در حرم شاهچراغ (ع) نمی گرفتند لذا کشتن مادر، فرزند و کودکان، هدف آزادی خواهان دروغین و فتنه گر با شعارهای فربینده است.

این فعال سیاسی با گرامیداشت یاد شهدای این فاجعه دلخراش، گفت: تمامی افراد بی خرد و افراد تاثیرگذار اجتماعی و سیاسی که خواسته و ناخواسته، کشور را به آشوب کشانده اند بدانند که آزادی؛ دستاویزی برای تروریست های رسانه ای جهت کشتار مردم، حقارت زن مسلمان و از بین بردن امنیت کشورمان شده است.

مقدم تصریح کرد: تمام اغتشاشگران و اراذلی که هیزم در آتش اعتراضات و اغتشاشات ریختند و بدنبال ایجاد ضعف در اعمال قانون هستند درحقیقت با فساد فی الارض به محاربه و جنگ با نظام برخواسته اند لذا دستگاه های امنیتی و انتظامی بالاخص قضائی باید با آمران و طراحان این حوادث تروریستی برخوردی قاطع و بازدارنده کنند و آنها را به اشد مجازات برسانند تا درس عبرتی برای سایر فتنه گران شود و از مجلس انقلابی میخواهم سریعا در مورد اصلاح قانون آئین دادرسی کیفری در ارتباط با محاکمه و مجازات فتنه گران و لیدرهای اغتشاشات عاملان ترور، خارج از تشریفات آئین دادرسی کیفری رسیدگی کنند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان اظهار داشت: امام راحل تاکید کردند « بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود». دشمنان هر کجا که ناتوان از مقابله و رقابت با جمهوری اسلامی ایران می شوند، دست به جنایات کور تروریستی و خشونت می زنند اما این حوادث سبب نمی شود که ملت شریف و نظام جمهوری اسلامی حتی ذره ای از مواضع انقلابی و اسلامی خود کوتاه بیاید بلکه بصیرت افراد آگاه و دشمن شناس نیز بیشتر هم شده است لذا دشمن بداند که بزودی به خون تک‌تک شهدای مظلوم این حادثه تروریستی، پاسخی شدید و قاطعانه داده خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول