اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

بدون هیچ اغماضی با مجرمان حوادث زاهدان برخورد خواهیم کرد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در واکنش به حوادث زاهدان گفت: وظیفه قانونی ماست که در کمال استقلال، بدون هیچگونه اغماضی و با اقتدار و براساس مر قانون به وظیفه خود عمل کنیم.

بدون هیچ اغماضی با مجرمان حوادث زاهدان برخورد خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان، رئیس سازمان قضائی نیروی مسلح در حاشیه کارگاه آموزشی کارشناسان سازمان قضایی نیروهای مسلح در خصوص حواشی به وجود آمده در مقر انتظامی زاهدان و شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر کشته شدن تعدادی از هموطنان، بیان کرد:  سازمان قضایی نیروهای مسلح پس از اینکه تعدادی از اولیای دم به دادسرای نظامی زاهدان مراجعه کردند به این موضوع ورود کرد.

وی با بیان اینکه در این رابطه بازپرس پرونده و در حال انجام تحقیقات خود است، گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح به عنوان دستگاه مستقلی که زیر نظر قوه قضاییه وظایف خود را انجام می‌دهد، به مردم شریف قول می‌دهد که ابعاد مختلف این واقعه رسیدگی کند و تمام جوانب را در نظر بگیرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: مدارک و شکایات افراد را جمع آوری کردیم، لذا وظیفه قانونی ما است که در کمال استقلال بدون هیچگونه اغماض و با اقتدار و براساس مر قانون به وظیفه خود عمل کنیم.

وی افزود: در بررسی پرونده‌ها در سازمان قضایی، افراد از هر قوم، مذهب و ... باشند، هیچ تفاوتی ندارد، همانگونه که همکارانم در اقصی نقاط کشور به جرایم احتمالی نیروهای مسلح رسیدگی می‌کنند. در این مورد نیز در کمال بی‌طرفی به پرونده رسیدگی خواهد شد و نتیجه تحقیقات را به مردم نجیب کشور به ویژه مردم عزیز سیستان و بلوچستان اعلام خواهیم کرد.

حجت الاسلام پورخاقان تصریح کرد: بدیهی است چنانچه افرادی در این زمینه مرتکب جرم شده باشند، طبق قانون و شرع با مجرمان برخورد قانونی خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول