اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اعلام 2 روز عزای عمومی در شهرستان بهمئی/مردم آماده استقبال از 2 شهید والامقام ترور هستند

امام جمعه بهمئی گفت: به مناسبت شهادت 2 نفر از همشهریان، 2 روز عزای عمومی در شهرستان بهمئی اعلام می‌کنیم.

اعلام 2 روز عزای عمومی در شهرستان بهمئی/مردم آماده استقبال از 2 شهید والامقام ترور هستند

حجت الاسلام محمدیوسف افروغی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) اظهار کرد: شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان در حرم حضرت شاه چراغ را تسلیت عرض می‌کنم.

افروغی افزود: این ترورها و دشمنی ها اولین بار نیست در ایران اتفاق افتاده از زمان پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران تا کنون منافقین کور دل و دشمنان این نظام بارها و بارها شخصیت های مختلف، مردم کوچه و بازار، زنان و کودکان بی پناه و غیرنظامی را به خاک و خون کشیده‌اند.

وی گفت: در هر زمانی و با هر روشی که توانستند استکبار جهانی علیه ملت ایران دشمنی کردند و برای ایران و نابودی ایرانی و از بین رفتن فضائل اخلاقی و نظام جمهوری اسلامی هزینه ها و دشمنی ها کردند.

این خطیب جمعه تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم که در جبهه های گوناگون نظامی، امنیتی، سیاسی و حتی در جنگ تحریم‌ها پیروز این میدان ملت ایران بود.

وی خاطر نشان کرد: روز به روز دشمن ضعیف تر و ملت ایران در همه میدان ها قوی تر شده است.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: برای اعتلای این نظام خون ها ریخته شد از بهترین مردمان این مرز و بوم تا که درخت تنومند اسلام و انقلاب آبیاری شود.

حجت الاسلام افروغی ادامه داد: در این ترور کور حرم شاهچراغ که همه شاهد بودیم و از طریق رسانه های مختلف دیدیم که مردم بی پناه و مظلوم در ساعات نماز به شهادت رسیدند. 

وی گفت: دشمن به فضل الهی تاوان و انتقام این خون ها را بزودی خواهد داد و پشیمان خواهد شد.

حجت الاسلام افروغی افزود: دو نفر از شهدای ترور حادثه ی شاه چراغ از خطه دلاور مردان و دلاورخیز شهرستان بهمئی بود از مومنین بزرگوار پدر و پسری که هر دو در خدمت اهل بیت بودند و فضائل اخلاقی فراوان داشتند و به زائرین امام حسین(ع) خدمت می‌کردند.

امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد: ان شاالله در روزهای آینده شاهد ورود پیکر پاک این عزیزان که پاره تنمان هستند به شهرستان خواهیم بود و حضور پرشور مردم شهرستان باعث یاس و ناامیدی دشمن خواهد شد.

حجت الاسلام افروغی در پایان گفت: روزهای شنبه و یکشنبه در شهرستان را عزای عمومی اعلام می‌کنیم تا دشمن بداند که این خون‌های ریخته شده باعث استمرار راه کنونی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول