اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

مردم تهران پیکر شهیدان کمندی و معصومی را تشییع کردند/ حضور رئیس‌جمهور در مراسم

مراسم تشییع پیکر شهید امیرکمندی و شهید سید فرید معصومی پس از اقامه نمازجمعه تهران و همزمان با راهپیمایی محکومیت جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (علیه‌السلام) برگزار شد.

مردم تهران پیکر شهیدان کمندی و معصومی را تشییع کردند/ حضور رئیس‌جمهور در مراسم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم تشییع پیکر شهید سرگرد پاسدار امیر کمندی و  شهید نخبه سید فرید معصومی پس از اقامۀ نماز جمعه تهران و  همزمان با راهپیمایی محکومیت جنایت هولناک اخیر در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (علیهما‌السلام) برگزار شد.

 

 

در پی حمله  دو شب پیش برخی از اغتشاشگران به مدافعان امنیت، سرگرد پاسدار امیر کمندی در حین اجرای ماموریت برای ایجاد امنیت و ایستادگی در مقابل اغتشاشگران به فیض شهادت نائل آمد.

 

 

سید فرید معصومی دارای مدرک دکترای مکانیک که برای پیگیری پروژه‌های صنعت برق به شیراز سفر کرده بود نیز یکی از شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (علیه‌السلام) در شیراز بود.

 

 

 

 رئیس‌جمهور نیز با حضور در این مراسم، به پیکرهای مطهر این شهدا ادای احترام کرد. آیت‌الله رئیسی فرزند شهید کمندی را مورد تفقد قرار داد و برای خانواده این شهیدان از درگاه خداوند متعال طلب صبر و اجر کرد. 

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول