اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

جبلی: جامعه هنری کشورمان دردانه دیگری را از دست داد

پیمان جبلی رییس صداوسیما و علی بخشی زاده معاون صدای سازمان صداوسیما درگذشت جلال مقامی دوبلور و صداپیشه باسابقه را تسلیت گفتند.

جبلی: جامعه هنری کشورمان دردانه دیگری را از دست داد

به گزارش خبرگزاری فارس پیمان جبلی رییس صداوسیما و علی بخشی زاده معاون صدای سازمان صداوسیما درگذشت جلال مقامی دوبلور و صداپیشه پیشکسوت را تسلیت گفتند.

متن پیام پیمان جبلی به شرح زیر است:

«جامعه هنری کشورمان دردانه دیگری را از دست داد. درگذشت جلال مقامی، لطمه‌ای جبران ناپذیر به هنر صداپیشگی و دوبله ایران است. بی شک مردم هنر دوست ایران صدای ماندگار استاد مقامی و نیز اجرای دوست‌داشتنی اش در برنامه تلویزیونی دیدنی‌ها و برنامه رادیویی از سرزمین نور، را که مورد تفقد مقام معظم رهبری قرار گرفته بود، به خاطر سپرده‌اند. از خداوند متعال، غفران و رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم و برای خانواده، دوستان و علاقه مندان به او، صبر جزیل مسئلت می‌کنم.»

همچنین پیام تسلیت معاون صدا نیز به شرح زیر است:

«انالله و اناالیه راجعون
خبر درگذشت هنرمند پیشکسوت و صدای ماندگار ایران زمین، جلال مقامی عزیز که رفتارش نشان از عشق به خانواده، و صدا و سیمایش در همه عرصه ها به ویژه زمان نگرانی های هشت سال دفاع مقدس آرامش بخش هم میهنان بود، باعث افسوس و تاثر اهالی رادیو شد.

درگذشت این هنرمند متعهد را که به یقین یاد و نامش در قلب‌ها ماندگار خواهد بود و طنین صدایش برای همیشه در گوش شنوندگان رادیو باقی خواهد ماند، به مردم عزیز و هنر دوست به ویژه اهالی رسانه ملی و جامعه هنری کشور تسلیت می‌گویم و از درگاه الهی تمنا می‌کنم آن عزیز سفر کرده را در سایه رحمت واسعه خویش قرار دهد.

علی بخشی زاده

معاون صدای رسانه ملی»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول