اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بلاتکلیفی مردم چناران در طرح نهضت ملی مسکن/ اداره کل راه و شهرسازی در تأمین زمین شفاف باشد

فرماندار چناران از عدم پاسخگویی دستگاه متولی در شفاف سازی موضوع تأمین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن انتقاد کرد و گفت: این مهم منجر به بلاتکلیفی مردم و توقف سیاست راهبردی دولت در امر تأمین مسکن و خدمت رسانی شده است.

بلاتکلیفی مردم چناران در طرح نهضت ملی مسکن/ اداره کل راه و شهرسازی در تأمین زمین شفاف باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران،محسن مه‌آبادی در جلسه شورای اداری چناران با انتقاد از عدم پاسخگویی دستگاه متولی در شفاف سازی موضوع تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن افزود: در شهرهای سیدآباد و رادکان در اجرای این طرح شرایط خوبی داریم اما عدم شفاف سازی و تامین نشدن زمین مورد نیاز اجرای این طرح مهم زیرساختی و ملی از ناحیه اداره کل راه و شهرسازی استان سبب بلاتکلیفی مردم و توقف سیاست راهبردی دولت در امر تامین مسکن و خدمات رسانی به مردم شهر چناران شده است.

فرماندار چناران ابراز کرد: در اجرای این طرح مهم از حیث تامین زمین تا امروز بشدت کوتاهی شده است و ضرورت دارد تکلیف واگذاری زمین مورد نیاز در چناران بسرعت روشن و کار عملیاتی آغاز بشود؛ زیرا شرط لازم اجرای طرح ملی، واگذاری زمین است.

وی با اشاره به طرح های ابتکاری دولت سیزدهم در خدمات رسانی بی منت و عادلانه به مردم اظهار کرد: اهتمام دولت سیزدهم در حمایت از اقشار آسیب پذیر و مستضعف بویژه در حوزه های گسترش خدمات بیمه ای و خدمات رسانی بهداشتی و درمانی مشهود است.

 مه‌آبادی  از مدیرکل پدافند غیرعامل استان خواست تا ظرف یکماه آینده رزمایش شیمیایی موثری در حوزه شهرک صنعتی این شهرستان با استفاده از ظرفیت های محلی و به منظور ارزیابی آمادگی پدافند غیرعامل چناران برگزار شود.

وی با اشاره به برخی کم توجهی ها به ضوابط و اصول پدافند غیرعامل، به آثار زیانبار و تاثیرات آن در افزایش حجم تهدیدات، آسیب ها و خسارات در این حوزه اشاره کرد و گفت: با اهتمام جدی و برنامه ریزی در الزام دستگاه های اجرایی به برنامه های خودحفاظتی یقینا نقش مهمی در امر پیشگیری خواهیم داشت.

فرماندار چناران با تببین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت و تجدید نسل خاطرنشان کرد: مداوای بیماران نابارور و تحت پوشش قرار دادن آن ها توسط بیمه سلامت کار ارزشمند دیگر دولت سیزدهم است و باید با اطلاع رسانی فراگیر جهت بهره مندی و نهایت استفاده از برنامه های دولت تلاش کرد تا جامعه از آثار و برکات آن برخوردار شود.

وی با تبیین سیاست های دولت سیزدهم و لزوم همراهی با اجرای این طرح نیز گریزی زد و افزود: شهرستان چناران در طرح مقابله با فقر مطلق در زمینه شناسایی و ثبت بانک اطلاعاتی در سطح استان رتبه دوم است.

مه‌آبادی ابراز امیدواری کرد با پایش اطلاعات و اجرای طرح ملی مقابله با فقر مطلق، دولت سیزدهم گام مهمی را در راستای فقر زدایی برخواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول