اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

برنامه سه سالن نمایش تئاترشهر در هفته جاری

برنامه هفته جاری سالن‌های چهارسو، سایه و قشقایی مجموعه تئاترشهر اعلام شد.

برنامه سه سالن نمایش تئاترشهر در هفته جاری

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، برنامه این هفته تالارهای نمایشی مجموعه تئاترشهر درحالی اعلام شد که نمایش «شراره» عنوان تازه‌ترین اثر نمایشی تئاترشهر است که از اواخر هفته گذشته به نویسندگی و کارگردانی محمد مهدی خاتمی اجرای خود را در تالار سایه مجموعه آغاز کرد.

در این اثر نمایشی که ساعت ۱۹ به مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان روی صحنه می رود، نسرین نکیسا، تکتم اخجوانی، امینا خاتمی، مرجان علوی، مجتبی زادفر، پرویزگوهری راد، امیراحسان امیرپور، محمد مهدی خاتمی، غلامرضا عارف نژاد و حامد وکیلی به عنوان بازیگر حضور دارند.

محمد مهدی خاتمی درباره این نمایش نوشته است: «این اثر نمایشی  روایت‌گر داستان زنی است که در روزهای آغازین جنگ نامزد خود را از دست می‌دهد و در طول سالیان سال با خاطرات او زندگی می‌کند. جنگ و تبعات آن مانند بسیاری از افراد دیگر همچنان برای این شخصیت وجود دارد و بر زندگی‌ او سایه انداخته است.»

تالار چهارسو مجموعه نیز با نمایش «فرزند یک خنیاگرم» به نویسندگی و کارگردانی شکر خداگودرزی و بازی انسیه ابراهیمی، فاطمه تواضعی، سجاد خباز، فاطمه خراسانی، فاطمه دهقانی، فراز شیرانی، فرهود فدوی، زیبا کاظمی، هستی کرمی، امیرحسین رنجی کوزه کنان، زهرا مهرابی، آیسان نوریان، هوشمند هنرکار و سحربافتیان ساعت ۱۹ به مدت ۹۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان به اجرا می‌رود.

در توضیح این نمایش آمده است: «فرزند یک خنیاگرم»، نمایشنامه‌ای است که با رویکردی متفاوت به شخصیت‌های «زال»، «رستم»، «شغاد»، «دلارام»، «ارنواز»، «مهران کابلی»، «موبد»، «ستاره‌شمار»، «خواب‌گزار» و «خنیاگران» به صحنه رفته است. نمایش از آن‌جا آغاز می‌شود که ارنواز در حال نواختن با آب است. شغاد، جذب این هنر شده و از ارنواز می‌خواهد که استادش را معرفی کند. ارنواز از کنیزکی یاد می‌کند که پس از ورود به قصر ناپدید شده است.

«پاره هایی از چند زندگی» نیز عنوان دیگر نمایش مجموعه به نویسندگی کیانوش احمدی، کارگردانی شیوا دیناروند و بازی نسترن ابراهیم زاده، شهرزاد کیانی، نازنین میهن، فهیمه معین، سحر آقاسی، مهناز رودساز است که هر روز ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان در تالار قشقایی روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی روایت‌گر زندگی ۶ زن است که خاطرات روز خواستگاری و ازدواجشان را درکنار قسمت‌هایی از روزهای پرفراز و نشیب زندگی در کنار همسرانشان نشان می‌دهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول