اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

روند رو به رشد اصلاحات ساختاری در وزارت صمت/ اقدامات در بخش ‌معدن و ماشین‌آلات قابل دفاع است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه معدن، ماشین‌آلات و دیگر حوزه‌های تحت ماموریت وزارت صمت، رشد بسیار خوبی در یک سال گذشته داشته‌ایم و در این وزارتخانه اصلاحات ساختاری چشم‌گیری را شاهدیم.

روند رو به رشد اصلاحات ساختاری در وزارت صمت/ اقدامات در بخش ‌معدن و ماشین‌آلات قابل دفاع است

مهدی شریفیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره عملکرد وزیر صمت در یک سال اخیر و طرح موضوع استیضاح وی در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: بیش از یک سال از تصدی فاطمی امین بر وزارت صمت می‌گذرد، تحولات زیر‌ساختی مهمی در این وزارتخانه شروع شده است و به زودی خروجی مثبت این تحولات را شاهد خواهیم بود. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ضرورت دارد ‌نمایندگان مجلس با تدبیر جدی‌تری با ماموریت‌های وزارت صمت برخورد کنند به هر حال اصلاحات خوبی در این وزارتخانه بوجود آمده است. 

شریفیان بیان داشت: در حوزه معدن، ماشین آلات و دیگر حوزه‌های تحت ماموریت وزارت صمت رشد بسیار خوبی صورت گرفته است و اصلاحات ساختاری چشمگیری را شاهد هستیم. 

نماینده مردم تهران، شمیرانات،‌ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر صمت در شرایط کنونی به صلاح نیست و باید فرصت به وزیر صمت داده شود که برنامه‌های خود را کامل کند. 

پایان پیام/ ت 22

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول