اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

انجام 68 پرواز از ایران به قطر برای‌ بازی‌های جام جهانی/ بلیت رفت و برگشت 13 میلیون تومان

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جزئیات پروازهای این شرکت هواپیمایی در ایام برگزاری جام جهانی را تشریح و قیمت بلیت‌های این پروازها را 13 میلیون تومان اعلام کرد.

انجام 68 پرواز از ایران به قطر برای‌ بازی‌های جام جهانی/ بلیت رفت و برگشت 13 میلیون تومان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ شمس الدین فرزادی پور،‌ درباره پروازهای هما در ایام جام جهانی اظهار داشت: براساس وضعیت موجود، قیمت رفت و برگشت هر صندلی ۱۳ میلیون تومان اعلام شده است. 

وی افزود: ۴۲ پرواز از تهران به دوحه با ظرفیت ۲۵۰ و ۱۹۰ نفر، چهار پرواز از شیراز به دوحه، دو پرواز از لار و ۲۰ پرواز از مبدا لامرد به مقصد دوحه در نظر گرفته شده است و در صورت استقبال هموطنان و متقاضیان امکان افزایش این تعداد وجود دارد که براساس شرایط مقصد و فرآیند تهیه بلیت انجام می‌شود. 

فرزادی‌پور بازه زمان‌ آغاز پروازها را تشریح کرد و گفت: عموما با آغاز بازی‌ها پروازها نیز آغاز می‌شود. عمدتا این نوع پروازها و سفرها باید به صورت تور تهیه شود زیرا افرادی که اقدام به تماشای بازی‌ها می‌کنند، باید حتما کارت ویژه مسابقات را به همراه داشته باشند و همه خدماتی که ارائه می‌شود در قالب این کارت خواهد بود.

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد:‌ در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سبب وجود ویروس کرونا فعلا محدودیتی اعلام نشده است و این امر بستگی به زمان شروع مسابقات دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول