اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان در سمنان باشکوه برگزار شود

استاندار سمنان گفت:‌ برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز باید در استان سمنان باشکوه برگزار شود.

برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان در سمنان باشکوه برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امشب در سومین جلسه هماهنگی بزرگداشت برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز در سالن غدیر استانداری سمنان که با حضور فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان برگزار شد، از حضور مؤثر و تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی استان به جهت مدیریت مطلوب امور در مسائل اخیر قدردانی کرد.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع ۱۳ آبان، لازم است تا راهپیمایی این روز با محوریت حضور دانش‌آموزان و با مشارکت تمامی اقشار مختلف در استان سمنان برنامه‌ریزی و برگزار شود.

استاندار سمنان اضافه کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از ظرفیت بسیار خوب مبلغان، روحانیان، ائمه جماعات و هیأت‌های مذهبی برای دعوت عموم مردم به حضور حداکثری در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان استفاده کند.

هاشمی تصریح کرد: فضاسازی محیطی و انجام تبلیغات فیزیکی با محوریت استکبارستیزی و راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان مورد توجه قرار گرفته و اقدام لازم به انجام رسد.‌

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول