اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

انهدام باند سارقان منزل/ دستگیری موبایل‌قاپان

رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام دو باند سارقان منزل و موبایل قاپان خبر داد.

انهدام باند سارقان منزل/ دستگیری موبایل‌قاپان

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ علی ولی پورگودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران از انهدام دو باند سارقان منزل و موبایل قاپان خبر داد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: باند چهار نفره سارقان که اقدام به قاپیدن گوشی های مردم می کردند با ۵۰ فقره اعتراف دستگیر شدند.

 وی گفت: این سارقان با تهدید چاقو، گوشی و اموال شهروندان را سرقت می‌کردند.

 سرهنگ ولیپور گودرزی به دستگیری ۱۰ نفر از مالخران اشاره و بیان داشت: این ده نفر گوشی های مسروقه را به کشورهای همسایه می فرستادند که در بازرسی از مخفیگاه آنها ۱۸۰ دستگاه گوشی مسروقه متعلق به ماه‌های گذشته و دو دستگاه لپ تاپ که با آن شماره سریال  و لیبل گوشی‌ها را تغییر می دادند کشف و ضبط شد.

 وی با بیان این مطلب که اولویت پلیس اشراف بر مالخران است تصریح کرد: استرداد اموال مردم در اولویت پلیس آگاهی قرار دارد.

 وی از فعالیت اداره مبارزه با مالخران خبر داد و گفت: این اداره در خیابان های مولوی و پاساژ هایی که مغازه ها را به مدت خیلی کوتاه به مالخران اجاره میدهند با همکاری مردم و پلیس اماکن، مالخران را شناسایی و دستگیر می‌کند. 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام دو باند سارقین منزل که با خودروهای پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ و تغییر شماره پلاک خودرو به سراغ خانه های خالی از سکنه رفته و اموال گرانبها را سرقت می‌کردند خبر داد و گفت:  سارقان به محض مراجعه صاحبخانه یا نگهبان ساختمان از سلاح سرد یا گرم استفاده کرده و روش سرقت این گروه از سارقان تخریب در و ورود از بالکن بوده است.

 وی گفت: ۸ نفر در این زمینه دستگیر شده اند که یک قبضه سلاح کمری نیز از آنها کشف شده و دستگیرشدگان به ۸ فقره سرقت اعتراف کرده و ۴ مالباخته نیز شناسایی شده‌اند.

 سرهنگ ولی پور گودرزی خاطرنشان کرد: اکثر دستگیرشدگان سابقه دار بوده و حوزه فعالیت آنها شمال شهر تهران و مرکز تهران بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول