اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تکمیل تصفیه‌خانه بلداجی 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تصفیه‌خانه شهر بلداجی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: برای تکمیل این طرح به ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با تأمین اعتبار این پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

تکمیل تصفیه‌خانه بلداجی 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

احمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه تصفیه‌خانه شهر بلداجی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: برای تکمیل این طرح به ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با تأمین اعتبار این پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم‌اکنون سه کیلومتر از اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب بلوار ولیعصر شهر بلداجی در حال اجراست.

وی افزود: مطالعات فاز ۲ تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر سفیددشت با مشاور انعقاد قرارداد شده و مجوز ماده ۲۳ اخذ شده است.

محمدی اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز این طرح بیش از ۵۰ میلیارد تومان برآورد شده که در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تصفیه‌خانه شهر فرادنبه نیز ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: پیمانکار این طرح در حال نصب تجهیزات الکترومکانیکال است.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری افزود: ۷۲ میلیارد تومان جهت تکمیل تأسیسات شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر فرادنبه مورد نیاز است.

وی عنوان کرد: شبکه جمع‌آوری فاضلاب مورد نیاز در شهر فرادنبه ۵۳ کیلومتر است که ۳۳ کیلومتر آن اجرا شده است.

محمدی افزود: اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب به طول یک‌هزار و ۵۰۰ متر در فاز یک محله الهیه با اعتبار ۲ و نیم میلیارد تومان در حال انجام است.

محمدی افزود: سه کیلومتر باقی‌مانده اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب فاز ۲ محله الهیه در صورت تأمین اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی اجرا و تکمیل خواهد شد.

پوشش شبکه فاضلاب در سطح استان ۶۵.۷ درصد است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پوشش شبکه فاضلاب در سطح استان چهارمحال و بختیاری ۶۵.۷ درصد است، گفت: شهرستان بروجن در ایجاد و توسعه شبکه‌های فاضلاب و تصفیه‌خانه در استان پیشتاز بوده است.

محمدی افزود: با تأمین اعتبار بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان، جمعیت زیر پوشش فاضلاب در این شهرستان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول