اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پاسخ قالیباف به ابهام درباره تفکیک وزارت صمت: مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون صنایع به جمع‌بندی تفکیک نرسیدند

رئیس مجلس درباره اظهارات نماینده قزوین مبنی بر تفکیک وزارتخانه صمت به 2 وزارتخانه گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیسیون و تعدادی از کارشناسان این موضوع را بررسی و نهایتاً به جمع‌بندی تخصصی برای تفکیک وزارتخانه صمت به 2 وزارتخانه نرسیدند.

پاسخ قالیباف به ابهام درباره تفکیک وزارت صمت: مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون صنایع به جمع‌بندی تفکیک نرسیدند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جریان بررسی استیضاح وزارت صمت گفت: استیضاح وزیر صمت باید 3 ماه پیش اعلام وصول می شد، آقای رئیس جمهور با آقای قالیباف تماس می‌گیرد و مطرح می کند که 2 ماه فرصت دهید تا وزارتخانه را به 2 وزارتخانه تقسیم کنیم اما با وجود گذشت 3 ماه این امر محقق نشد.

در ادامه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس درخصوص اظهارات لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین و آبیک و البرز نسبت به تفکیک وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به دو وزارتخانه گفت: باید عنوان شود که مرکز پژوهش های مجلس و کمیسیون و تعدادی از کارشناسان این موضوع را بررسی و نهایتاً به جمع بندی تخصصی برای تفکیک وزارتخانه صمت به دو وزارتخانه نرسیده اند.

پایان پیام/ ت 31

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول