اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

راهپیمایی 13 آبان امسال به حماسه‌ای ماندگاری در تاریخ کهگیلویه و بویراحمد تبدیل خواهد شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهپیمایی 13 آبان امسال با توجه به حوادث و شرارت ها و اغتشاشات اخیر با حضور پرشور مردم به حماسه ای ماندگار تبدیل خواهد شد.

راهپیمایی 13 آبان امسال به حماسه‌ای ماندگاری در تاریخ کهگیلویه و بویراحمد تبدیل خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سید جواد خاضع در جلسه کمیته مراسم یوم الله 13 آبان افزود: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز شعار مرگ بر آمریکاست، اما چرایی همین شعار مرگ بر آمریکا باید به خوبی تبیین شود، روشن است که منظور از این شعار، مرگ بر ملت آمریکا نیست، شعار مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاست‌های خصمانه و ظالمانه آمریکا، مرگ بر شرارت ها، جنایت ها، وحشی گری ها، ترورها، نژاد پرستی ها و مرگ بر استکبار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شعار مرگ بر آمریکا، بخاطر 44 سال تحریم ظالمانه ملت ایران، ساقط کردن هواپیمای مسافربری، حمایت از گروهک تروریستی منافقین و پناه دادن به آنها، تحریک مخالفین جمهوری اسلامی و کمک به حرکت های آشوبگرانه، تجزیه طلبانه و تروریستی، چراغ سبز به صدام برای حمله به ایران و پشتیبانی همه جانبه از او و توطئه برای براندازی جمهوری اسلامی (کودتای نوژه، فتنه های 78 و 88 و ... تا همین حوادث اخیر) است.

وی عنوان کرد : 13 آبان روز دانش آموز است، در جنایت تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) سه دانش آموز دهه هشتادی و نودی به شهادت رسیدند، دانش آموزان ما برای محکوم کردن این جنایت بزدلانه حضور پرشور و باشکوهی در راهپیمایی یوم الله 13 آبان خواهند داشت، تا به جبهه نفاق و استکبار اعلام کنند راه رفقای شهیدشان را ادامه خواهند داد و برای گرامیداشت یاد و خاطره رفقای شهیدشان در 13 آبان 57 خواهند آمد.

خاضع ادامه داد: یوم الله 13 آبان امسال شاهد سیلی محکم و پاسخ قاطع ملت همیشه در صحنه و غیور ایران اسلامی به سیاست های شیطانی آمریکا خواهیم بود و به لطف خدا راهپیمایی 13 آبان امسال با توجه به حوادث و شرارت ها و اغتشاشات اخیر با حضور پرشور مردم به حماسه ای ماندگار تبدیل خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان با شعار «13 آبان حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبار ستیزی»  همزمان با کشور در سراسر استان، با حضور گسترده همه اقشار مردم بالاخص دانش آموزان و دانشجویان انقلابی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهر یاسوج روز جمعه 13 آبان ماه ساعت 9:30 صبح از میدان هفتم تیر به سمت خیابان آیت الله طالقانی و خیابان حضرت ولی عصر (عج) تا مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود، در اجتماع باشکوه مراسم 13 آبان از ظرفیت دانش آموزان و دانشجویان برای اجرای برنامه ها استفاده خواهد شد.

خاضع در پایان از حضور باشکوه مردم شهیدپرور استان در تشییع پیکر مطهر شهیدان هوشنگ و امید خوب تشکر نمود و از مردم ولایی و همیشه در صحنه استان جهت حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و خلق حماسه ای ماندگار و دشمن شکن دعوت بعمل آورد.

انتهای ‌‌‌پیام/۸۲۰۲۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول