اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مهلت مدیران مدارس برای بررسی مدارک معلمان تا آخر هفته/ دسترسی ارزیابان حرفه‌ای باز شد

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مدیران مدارس تا آخر هفته برای بررسی مستندات و مدارک معلمان فرصت دارند، گفت: دسترسی ارزیابان حرفه‌ای از امشب برای بررسی صلاحیت‌های معلمی باز شد.

مهلت مدیران مدارس برای بررسی مدارک  معلمان تا آخر هفته/ دسترسی ارزیابان حرفه‌ای باز شد

صادق ستاری‌فرد سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با بیان اینکه ۶۸۰ هزار معلم مشمول در سامانه رتبه‌بندی، مدارک و مستندات خود را بارگذاری کردند و ثبت نهایی را انجام دادند، اظهار کرد: فردا آخرین مهلت معلمان برای بارگذاری مدارک و ثبت نهایی مستندات است.

وی ادامه داد: تاکنون مدیران مدارس، مدارک و مستندات ۳۵۰ هزار معلم را بررسی کردند و تا آخر هفته فرصت دارند که مدارک سایر معلمان را بررسی کنند.

ستاری‌فرد از باز شدن دسترسی ارزیابان حرفه‌ای و سایر مراجع ارزیابی از امشب خبر داد و گفت: ارزیابان حرفه‌ای ۵ روز فرصت ارزیابی مدارک را دارند و از هفته آینده هیأت‌های ممیزی برای تعیین و تأیید رتبه معلمان اقدام می‌کنند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول