اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

آخرین مهلت ثبت مدارک معلمان در سامانه رتبه‌بندی/ مشمولین فقط امروز فرصت دارند

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه مهلت مدیران مدارس برای بررسی مستندات و مدارک معلمان تا آخر این هفته است،‌گفت: معلمان مشمول رتبه‌بندی فقط امروز برای ثبت مدارک و تأیید نهایی آنها فرصت دارند.

آخرین مهلت ثبت مدارک معلمان در سامانه رتبه‌بندی/ مشمولین فقط امروز فرصت دارند

صادق ستاری‌فرد سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی، فرآیند رتبه‌بندی معلمان در حال انجام است و در حال حاضر مدیران مدارس در حال بررسی مستندات و مدارک معلمان در سامانه رتبه‌بندی هستند.

وی با تأکید بر اینکه بعد از تأیید نهایی معلم مدارک و مستندات وی بررسی می‌شود، افزود: معلمان مشمول رتبه‌بندی فقط امروز برای ثبت مستندات و مدارک خود و تأیید نهایی آن فرصت دارند.

ستاری‌فرد تصریح کرد: با توجه به اینکه فرآیند رتبه‌بندی معلمان باید طبق برنامه پیش‌بینی شده انجام شود و تأخیر در هر بخش موجب تأخیر در اجرای کامل رتبه‌بندی می‌شود، نمی‌توانیم بیش از این برای تأیید مدارک و مستندات معلمان مشمول منتظر بمانیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول