اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

منطق عجیب ضدانقلاب/ لااقل یکی از دروغ‌های ما را گردن بگیرید

ضدانقلاب با منطق عجیبی با انقلاب اسلامی و مردم ایران بزرگ مواجه می‌شود؛ ابتدا دروغ می‌گویند و سپس مدعی می‌شوند چرا دروغ‌های ما را گردن نمی‌گیرید؟

منطق عجیب ضدانقلاب/ لااقل یکی از دروغ‌های ما را گردن بگیرید

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: اتفاقات اخیر از جهاتی جالب توجه است، مهم‌ترینش آشکار شدن سطح و ماهیت ضدانقلاب بود: عصبی، خشن، دروغگو، فحاش و بی منطق!

این‌ها نیامده باهم دعوا داشتند، فیلم‌های منتشر شده در اجتماع برلین را ببینید. ورای آن چیزی که ضدانقلاب انتظار داشت، اختلافات درونی‌شان آشکارتر شد. دعوا بر سر چه بود؟ بر سر غنایم این غائله! چه کسی رئیس است و چه کسی باید سهم بیشتری از دعوا به دست بیاورد! حتی آنجا که متولیان این تجمع با گروهک‌های مختلف شرط کردند که حضورشان باید بدون تابلو باشد و به زعم خود خواستند صورت مسئله(دعوا) را پاک کنند باز هم فیلم دعواهای خیابانی و چاله میدانی‌شان تمام تدابیرشان را به باد داد.

این ماجرا روشن کرد خشونت‌طلبی و عصبیت این جریان صرفا برای ایران نیست، در برلین و تورنتو هم به هم حمله می‌کنند، فحش می‌دهند، چاقوکشی می‌کنند.

ویژگی دیگر حامیان زن زندگی آزادی، حساسیت‌شان به واژه ناموس است! لیدر نگون‌بختی که در میان شور و هیجان اندک جمعیتی که پای تریبونش ایستاده بودند فریاد زد ما برای ناموس اینجا جمع شده‌ایم تصور نمی‌کرد چقدر جای اشتباهی ایستاده است و چقدر خلاف جهت شعار می دهد! پاسخش را تجمع کننده‌ها دادند: ناموس چیه بابا؟!

ضدانقلاب رکورد دروغگویی را هم شکست. 38 هزار دروغ در 46 روز اتفاقی نیست که به سادگی قابل تحلیل باشد، آنهم از رسانه‌هایی که زمانی برای انتشار یک دروغ مجبور بودند 10 خبر راست منتشر کنند تا دروغشان باور پذیر شود. حقیقتا با یک انتحار رسانه‌ای مواجهیم. رسانه‌های ضدانقلاب پای این جنگ رسانه‌ای تمام حیثیت خود را به باد دادند. اعتبار و آبروی این رسانه‌ها حتی در میان اغتشاشگران هم از دست رفت. این بی‌بی‌سی دیگر بی‌بی‌سی سابق نخواهد شد؛ تنزل کرد به همان آمدنیوزی که صاحبش چشم بسته به ایران برگشت!

حالا ضدانقلاب می‌گوید چرا لااقل یکی از این دروغ‌ها را گردن نمی‌گیرید؟ دوست دارید کدام را گردن بگیریم؟ دختری که قرص برنج خورد یا او که از ارتفاع پرید یا دیگری که در حادثه رانندگی فوت کرد یا آن دیگری که با مشروبات الکلی آور دوز کرد، یا آن یکی که در خانه به قتل رسید؟

ترفند جدید ضدانقلاب برای امسال این است: آمار خودکشی، حوادث و سوانح طبیعی ، قتل‌های خانگی و... را روزانه رصد می‌کند و با داستان سرایی آنها را  به پای انقلاب می نویسد؛ در نهایت با لو رفتن ماجرا به تقلا می‌افتد که نظام چرا لااقل یک مورد را گردن نمی‌گیرد؟!

جمهوری اسلامی با مردم خود صادق است. اگر بفهمد اشتباهی رخ داده، حتما می‌پذیرد و تلاش می‌کند جبران کند. در همین اتفاقات اخیر نیز برخی ماموران که با رفتار نامتعارف و خشونت خارج از قاعده با اغتشاشگران برخورد کردند مورد پیگرد قرار گرفتند. موضوع برکناری فرمانده انتظامی زاهدان و رئیس کلانتری متخلف هم از این نوع است.

اما جمهوری اسلامی علاوه بر صداقت، مقتدرانه برخورد می‌کند، و دشمنان آن هم خوب می دانند که این نظام زیر بار ظلم نرفته و نخواهد رفت.

پایان پیام/ ت 40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول