اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

انهدام باند بین المللی قاچاق سوخت و تیم اراذل و اوباش در مرز بازرگان

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: با متلاشی شدن باند مافیایی قاچاق سوخت و اراذل و اوباش در مرز بازرگان، ۱۱ نفر از اعضای باند دستگیر شدند.

انهدام باند بین المللی قاچاق سوخت و تیم  اراذل و اوباش در مرز بازرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی عصر امروز در هشتمین نشست خود با رسانه‌ها، اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر باند قاچاق سوخت  و اراذل و اوباش که در مرز بازرگان به تهدید رانندگان و قاچاق سوخت می‌کردند، متلاشی شد.

وی افزود: این باند سنتی در اقدامات روزانه خود چندین هزار لیتر سوخت قاچاق می‌کردند و متلاشی شدن آن موجب آرامش در مرز شده است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی عنوان کرد: تفاوت قیمت سوخت در دو سوی مرز عامل قاچاق است که با اقدام اطلاعاتی موفق به شناسایی و متلاشی کردن این تیم شدیم.

وی، در مورد وضعیت فعلی جامعه و استان بیان داشت: اعتراض حق مردم است اما در موضوع خانم مهسا امینی شاهد عقده گشایی ضدانقلاب و بروز ناآرامی بودیم. در برخی موارد، حضور جوانان و نوجوانان در اغتشاشات به دلیل تاثیرات فضای مجازی بر جوانان بود.

این مقام امنیتی، با اشاره به اینکه در روزهای نخست اعتراضات مردمی بود، گفت: پس از گذشت چند روز، شاهد اقدامات تخریب‌گرانه و ایجاد مشکل برای مردم بودیم. در این ایام با تخریب اموال عمومی و خصوصی به دنبال آشوب بودند که اینداتفاقات از مردم عادی ساخته نیست.

وی خاطرنشان کرد: سوءاستفاده از احساسات انسانی با کشته سازی و روایت‌های نادرست از ماجراها در ایام گذشته توسط ضدانقلاب انجام شده که نشان دهنده سوءاستفاده از این شرایط توسط آن‌‌ها است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی، گفت: رسالت اعتقادی ما روایت صحیح و درست از ماجرا است، نباید صداقت را فدای روایت اول کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود، در مورد پرونده فساد شهرداری ارومیه، ابراز داشت: این پرونده در حال طی مراحل قضایی است و به زودی خبرهای مرتبط با متهمان پرونده از طریق دادگستری اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول