اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بررسی راه های افزایش کارآمدی دستگاه های اجرایی مازندران

‏معاون استاندار مازندران با تاکید بر بررسی راه های افزایش کارآمدی دستگاه‌های اجرایی گفت: اهتمام برای افزایش رضایتمندی مردم باید سرلوحه کار مدیران اجرایی قرار گیرد.

بررسی راه های افزایش کارآمدی دستگاه های اجرایی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری روح الله سلگی صبح امروز در جمع مدیران حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی اظهار کرد: افزایش سطح کارآمدی نظام اسلامی رسالت کلیدی مدیران است.

 وی انقلاب اسلامی را بسترساز تحولات عمیق در کشور دانست و افزود: با طلوع خورشید انقلاب و ولایت در کشور هویت های تمدنی و فرهنگی ایرانیان به منصه ظهور رسید.
 

وی با اظهار اینکه مسوولان در همه ارکان کشور هیچ شأنی جز خدمتگزاری صادقانه ندارند،افزود: تلاش برای تحقق عدالت و آرمان‌های رفیع انقلاب در سایه سار ولایت و رهبری یأس و ناامیدی دشمنان را به دنبال دارد.

 ‏معاون استاندار مازندران با تاکید بر بررسی راه های افزایش کارآمدی دستگاه‌های اجرایی گفت: اهتمام برای افزایش رضایتمندی مردم باید سرلوحه کار مدیران اجرایی قرار بگیرد. 

سلگی خاطر نشان کرد: ناراضی تراشی در دستگاه‌ها و کم کاری از مصادیق منکرات و ضدارزش است.

وی  واکاوی موانع توسعه در فرآیند پیشرفت را نیاز اساسی دانست وافزود: مدیران پیشتاز در عرصه خدمت رسانی به مردم باید معرفی شوند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران با تجلیل از ایستادگی و صبوری مردم در راه پیشبرد اهداف آرمانی کشور تصریح کرد: مردم با ایمان کشورمان همواره با پیشتازی در راه اهداف نورانی انقلاب دشمنان را مایوس کردند.

 ‏وی گفت: مسئولان در برابر نجابت، بردباری، آرمانخواهی و انقلابی گری مردم باید بی وقفه در عرصه خدمتگزاری مجاهدت کنند.

 ‏وی با اشاره به مشکلات عمده کشور در عرصه های فرهنگی و اقتصادی افزود: ظرفیتهای قانونی کشور در همه بخش ها بسیار فراتر از جم مشکلات است.

 ‏سلگی گفت: کشور برای برون رفت از چالش های اساسی به مدیران باانگیزه ، جهادی و با روحیه انقلابی نیاز دارد.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار مازندران با اشاره به خسارت‌های ناشی از انفعال وبی عملی  مدیران در سال‌های گذشته یادآورشد: خسارت ناشی از انفعال و وادادگی و لیبرال مسلکی در عرصه حکمرانی قابل جبران نیست.

وی دولت سیزدهم را سرشار از انگیزه های ایمانی و آرمانی دانست وافزود: دولت سیزدهم در مسیر فتح قله‌های پیشرفت و بالندگی و عبور از شرایط سخت تحریمی عزم قاطع وبرنامه تحولی دارد. 

سلگی تصریح کرد: محور اساسی سیاستهای مدون دولت سیزدهم تامین نیازهای نوبه نوی مردم در حوزه های گوناگون است.

وی با اظهار اینکه مدیران برای افزایش عملکرد خود نباید منتظر اعتبار باشند افزود: حل مشکلات تنها منحصر به تامین بودجه نیست و برخی امور به تدابیر چاره ساز ، اقدام جهادی و تغییر رویکردها نیاز دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول