اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر واحدی: امپراطوری رسانه‌ای دشمن به دنبال جنگ ترکیبی تمام‌عیار است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امپراطوری رسانه‌ای دشمن به دنبال جنگ ترکیبی تمام‌عیار است و تنها راه خنثی‌سازی آن آگاهی و بصیرت جامعه به ویژه نسل جوان است.

امیر واحدی: امپراطوری رسانه‌ای دشمن به دنبال جنگ ترکیبی تمام‌عیار است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان و مسئولان مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی  با اشاره به نقش جوانان در خنثی‌‎سازی توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در حوادث اخیر بر همگان ثابت شد که دشمن با تمام توان با استفاده از قدرت رسانه‌ای، حجم سنگین اخبار و اطلاعات دروغین، سعی در تشویش اذهان عمومی خصوصا جوانان را دارد.

وی افزود: از آنجایی که این نظام مقدس بیمه امام زمان (عج) و تحت رهبری ولی‌فقیه و نایب بر حق آن حضرت است، تمام نقشه‌های دشمن نقش برآب شد. نقش جوانان انقلابی و ولایتمدار نیز در خنثی‌سازی این توطئه‌ها نقشی کلیدی و راهگشا بود که علاوه بر اثبات حقانیت نظام اسلامی توانست مشت محکمی بر دهان تمامی مخالفان نظام باشد.

امیر واحدی ادامه داد: امپراطوری رسانه‌ای دشمن به دنبال جنگ ترکیبی تمام‌عیار است و تنها راه خنثی‌سازی آن، آگاهی و بصیرت جامعه به ویژه نسل جوان است.

وی تصریح کرد: پیشبرد اهداف نیروی هوایی به عنوان یک نیروی تخصص‌محور در گرو حضور جوانانی متعهد، متخصص و ولایتمدار است که بی‌تردید این شاخصه‌های ارزشمند می‌تواند موجب تحقق اهداف والای این نیرو باشد.

امیر واحدی افزود: بی‌تردید خدمت در نیروی هوایی ارتش افتخاری بزرگ است که این افتخار تنها نصیب افرادی می‌شود که متعصب نسبت به دین، اسلام، نظام و... هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول