اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پیام فراجا به مناسبت ۱۳ آبان

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آستانه یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا پیامی صادر کرد.

پیام فراجا به مناسبت ۱۳ آبان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است: ۱۳ آبان یادآور سه واقعه تاریخی تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۴۳، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی در سال  ۵۷ به دست رژیم پهلوی و اقدام انقلابی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال ۵۸ است که بنیانگذار کبیر انقلاب (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم نام بردند.

یوم الله ۱۳ آبان  که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نام گرفته نماد ظلم ستیزی، عدالت خواهی و مقاومت و نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است. واقعه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیز پایانی بر معادلات و نقشه های شوم استکبار جهانی بود که امروز بیش از پیش شاهد خباثت و شیطنت های آن و ایادی اش هستیم که با دخالت در امور کشورها سعی در مانع تراشی برای پیشرفت شان را دارند تا از آنها عنصری وابسته بسازند و به چپاول های خود ادامه دهند اما دانشجویان خط امام کارستانی به پا کردند که قدرت پوشالی آمریکا فرو ریخت و آن هیمنه قدرت از هم پاشید.

۱۳ آبان روز فریاد "مرگ بر آمریکاست" شعاری استراتژیک که پایه و اساس گفتمان سلطه‌ستیزی و سلطه‌گریزی است که توسط مردم به ویژه جوانان، دانش آموزان و دانشجویان ایرانی در جهان فراگیر شد تا خشم و انزجار ملت های دنیا از استثمار، استکبار و استبداد به منصه ظهور برسد. این روز فرصتی مناسب برای خنثی سازی اهداف شوم دشمنان انقلاب و اسلام است که وحدت و انسجام ما را در جنگی پیچیده و ترکیبی نشانه گرفته اند و نمی دانند که شجره انقلاب ما تنومندتر از آن است که با ضربه های سست و پوشالی حتی به لرزه درآید. چراکه ملتی فهیم و بصیر و همواره تابع و حامی ولایت مراقبت از این ثمره مبارزات چندین ساله را بر عهده دارد و هیچ گاه میدان را برای جولان دشمنان، معاندان و مستکبران عالم خالی نخواهند کرد و می دانند که ارزش حیات به نپذیرفتن سلطه زورگویان است.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با درود بر روح ملکوتی امام راحل و شهیدان والا مقام این مرز و بوم و زنده نگهداشتن یاد شهدای دانش آموز در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز روز ۱۳ آبان را گرامی داشته و اعلام می دارد:  این فرماندهی در کنار ملت شریف ایران اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی"مدظله العالی" همواره در راستای زنده نگه داشتن آرمان های ضداستکباری و ظلم ستیزانه انقلاب اسلامی همچون گذشته در صحنه حضور خواهد یافت و ضمن درک عمیق از شرایط و اوضاع کنونی با اقدام جهادی در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشا و فعال خواهند بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول