اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حمیداوی: مدیر فنی شمس آذر سمتی است که به آن تعلق دارم/به خاطر فوتبال‌دوستان مشهد آشفته‌ام

مدیر فنی تیم فوتبال شمس آذر گفت: سال‌ها فوتبال بازی کرده‌ام و مدیریت فنی شمس آذر سمتی است که به آن تعلق دارم.

حمیداوی: مدیر فنی شمس آذر سمتی است که به آن تعلق دارم/به خاطر فوتبال‌دوستان مشهد آشفته‌ام

فرهاد حمیداوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره انتخابش به عنوان مدیرفنی تیم فوتبال شمس آذر قزوین، اظهار داشت: همانطور که می‌دانید قبل‌از آنکه بنا به اصرار استاندار وقت مشهد و با هدف کمک به فوتبال خراسان به عنوان مالک و مدیر شهرخودرو شروع به فعالیت کنم، یک بازیکن و مربی فوتبال بودم. 

وی افزود: سال ها فوتبال بازی کرده ام و افتخار شاگردی استادان بزرگی مانند محمد مایلی کهن، فیروزکریمی، مجید جلالی  و…. را در کارنامه خود دارم. پیراهن تیم ملی ایران را هم در رده های پایه بر تن کرده ام. این در حالی است که سال ها علم مربیگری را دنبال می‌کنم و مدارک لازمه این امر‌ را هم اخذ کرده‌ام. امروز دقیقا کاری را انجام می دهم که متعلق به آن هستم. 

مدیر فنی شمس آذر درمورد مالکیتش در باشگاه شهرخودرو تاکید کرد: قصد برگشتن به عقب و صحبت کردن درباره موضوعاتی را که همه مردم از آن آگاه هستند ندارم. اگر در باشگاه شهر خودرو کاری کردم نتیجه تلاش یک تیم مدیریتی کاربلد بود که همه از کسب نتایج آن مطلع هستید و دلیل اصلی آن خادمی امام رئوف و کمک به فوتبال خراسان بود. مجموعه شهر خودرو اگر سال ۹۷ به کمک فوتبال مشهد نمی آمد و تیم پدیده را نمی‌خرید، همان چند سال پیش بدون اینکه تجربه آسیایی را به دست آورد، کارش تمام بود. بخاطر مردم خوب استان خراسان آمدم و اکنون هم که دیگر حضور ندارم. فقط حالم  برای همین مردم فوتبال دوست مشهد آشفته است.

حمیداوی در خصوص وضعیت تیم شمس آذر عنوان کرد: باشگاه شمس آذر به لحاظ لجستیک تیمی از ‌وضعیت مناسبی برخوردار است و نتایجش این موضوع را نشان می‌دهد. شهاب زندی از دوستان خوب من است و پس از درخواست همکاری بدون هیچ درنگی قبول کردم چرا که در این سال‌ها کمک به دوستانم همیشه جزو اولویت امور من بوده است. در تیم شمس آذر پکیجی کامل از مالکیت خوب ، علاقمند، مدیریتی با تجربه، کادر فنی با دانش و بازیکنان مستعد در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و همین موضوع می تواند تیم را لیگ برتری کند.

وی با اشاره به سطح رقابت‌های لیگ یک گفت: سطح مسابقات و برنامه ریزی تیم ها در‌ لیگ یک بسیار با گذشته متفاوت و رقابت تیم ها برای صعود فشرده است. امسال تیم هایی در لیگ یک حضور دارند که حتی توان مقابله با تیم های لیگ برتری را هم دارند اما تیم ما دارای مالکیت  دلسوز، مدیریتی جوان و با تدبیر است و کادر فنی و بازیکنان شایسته ای دارد. با وحدت و همدلی که در استان قزوین وجود دارد و تلاشی که در باشگاه می‌بینم، فقط به صعود به لیگ برتر فکر می‌کنیم. به امید حضرت حق امیدوارم صعود کننده لیگ یک نماینده مردم قزوین باشد و آنها هم در لیگ برتر صاحب تیم شوند.

مدیر فنی شمس آذر درخصوص مباحث مطرح شده نسبت به احتمال حضورش در باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: دوستان نزدیک من می‌دانند که آن گوشه از قلبم که برای هیچکس نیست، برای نفت آبادان می تپد چرا که از بچگی و سالیان دور طرفدار این تیم بوده ام. از همه هواداران صنعت نفت بابت لطف و محبتشان سپاس گذارم و دست تک تک این عزیزان را به گرمی می فشارم، اما در حال حاضر بنا به تعهدی که به شمس آذر دارم، در‌ این باشگاه فعالیت می‌کنم. برای نفت آبادان و فیروز کریمی  نیز در ادامه لیگ برتر از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم. از کشاورز، رئیس هیات مدیره و محمدی، عضو هیات عضو مدیره این باشگاه که مانند برادران من هستند نیز بابت پیشنهادشان تشکر می‌کنم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول