اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

یوم الله 13 آبان تبلور غیرت دینی ملت ایران در دفاع از مرزهای هویتی است

انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان در بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان نوشت: نام یوم الله ۱۳ آبان با استکبارستیزی ملت ایران عجین شده است و یادگار پرافتخار ظلم‌ستیزی و تجلی اراده ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان است.

یوم الله 13 آبان تبلور غیرت دینی ملت ایران در دفاع از مرزهای هویتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانیه‌ ای را صادر کردند. در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا
«کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می‌کنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است. (نساء- ۷۶)

۱۳ آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران یادآور سه حادثه تاریخی است. از ۱۳ آبان ۴۳، روز تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، تا ۱۳ آبان ۵۷ و حمله مزدوران رژیم منحوس پهلوی به دانش آموزان بی‌دفاع و بی‌گناه و ۱۳ آبان ۵۸ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان انقلابی.
نام یوم الله ۱۳ آبان با استکبارستیزی ملت ایران عجین شده است. این روز، یادگار پرافتخار ظلم‌ستیزی و تجلی اراده ملت بزرگ ایران برابر دشمنان و تبلور غیرت دینی آن‌ها در دفاع از مرزهای هویتی این سرزمین است.
امروز که تفکر استکباری آمریکا و اذنابش، به بن بست خورده و افول جایگاه رژیم تروریستی در دنیا نمایان شده است، دشمن یک بار دیگر با جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران در پی حفظ جایگاه از دست رفته خود برآمده است.

رسانه‌های وابسته به جریان ظلم، با دروغ پردازی، روایت‌سازی و تحریک افکار عمومی به دنبال ایجاد بحران‌ هستند اما بصیرت ملت ایران، با رهبری هوشیارانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای، یک بار دیگر این نظام مقدس را از فتنه‌ها دور کرد و حفظ مرزبندی با دشمن قسم خورده، عزت، افتخار و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آورد.
ملت ایران، شرارت و جنایت‌های این روزها را فراموش نخواهد کرد، خون‌های به ناحق ریخته شده شهدای حوادث اخیر، قلب ملت ایران برای مبارزه قدرتمند با دشمن همیشگی‌اش را گرم خواهد کرد و انسجام و همدلی اقشار و آحاد مختلف مردم افقی روشن در حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ترسیم خواهد کرد.
انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای ۱۳ آبان و شهدای حوادث اخیر از ملت همیشه در صحنه ایران دعوت می‌کند با حضور پرشور در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله ۱۳ آبان، بیعتی مجدد با آرمان‌های امام و رهبری داشته باشند.

انتهای پیام/3649/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول