اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اغتشاشگران، پادوهای نظام استکبار هستند

پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان، پیامی صادر کرد.

اغتشاشگران، پادوهای نظام استکبار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها ،پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان، پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

۱۳ آبان روز دانش‌آموز، سالروز تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ و مبارزه با استکبار جهانی و سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳ به ترکیه از مهم‌ترین مناسبت‌های ما است و یادآور اتفاقاتی تاریخی است که نتیجه آن سربلندی ملت ایران بوده است.

دانش‌آموزان ما فرزندان عزیز ما و آینده‌سازان این مرز و بوم هستند که چشم و چراغ مملکتند، بی‌جهت نیست که بیگانگان و دشمنان بر روی آن‌ها تمرکز کرده‌اند چرا که می‌دانند ایران قوی به دست آن‌ها ساخته می‌شوند اما خواب باطل آنان به همت دانش‌آموزان خوبمان، هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد.

آمریکا و استکبار جهانی بارها به دنبال تکرار ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ بوده‌اند اما ملت ایران با انقلاب اسلامی بصیر شده‌اند و این اجازه را نداده و نخواهند داد که بار دیگر آمریکا و استکبار بر این کشور حکم برانند.

اگر در روزهای منتهی به انقلاب اسلامی دانش‌آموزان و دانشجویان، نوجوانان و جوانان آن روز، آن پیروزی بزرگ را رقم زدند امروز نیز همین نوجوانان و جوانان و دانش‌آموزان و دانشجویان کشور را به سوی پیشرفت سوق خواهد داد و پایه‌های نظام را مستحکم‌تر خواهند کرد.

حساب نوجوانان و جوانان ما از اغتشاشگران جدا است، اغتشاشگران پادوهای نظام استکبار هستند که با تخریب اموال عمومی و تعرض به جان و حریم مردم، می‌خواهند نقشه دشمن را عملی کنند اما ملت بابصیرت و مسلمان ما این اجازه را نخواهند داد.

دیگر واقعه مهم این روز تسخیر سفارت آمریکا و به تعبیری لانه جاسوسی آمریکا است که دانشجویان پیرو خط امام در واکنش به ظلم‌های سالیان آمریکا در حق ملت ایران این حماسه را رقم زدند و امام راحل تعبیر انقلاب دوم که بزرگ‌تر از انقلاب اول است را در مورد آن به کار بردند.

 مبارزه با استکبار جهانی همواره از آرمان‌های انقلاب بوده است و انقلاب ما قدرت و هیمنه پوشالی ابرقدرت‌ها را چنان در هم ریخت که هنوز کینه ایران و مردمش را به دل دارند چرا که ایستادگی در مقابل زورگویان جهانی را ملت بزرگ ایران برای دنیا به ارمغان آورد.

و اما تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳؛ که شاه مخلوع گمان می‌کرد با دور کردن امام از ملتش، از وقوع انقلاب می‌تواند جلوگیری کند اما نمی‌دانست که پیوند امام و امت یک پیوند قلبی است که با بعد مسافت از بین نمی‌رود و این پیوند سرانجام در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی انقلاب انجامید.

اینجانب با گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، این روز را به تمام مردم شریف ایران به ویژه دانش‌آموزان عزیز و فرزندان خوبم در سراسر کشور تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم عزیزان دانش‌آموز که چشم امید ما به آن‌هاست، تمام تلاش خود را معطوف ساختن آینده‌ای درخشان برای ایران اسلامی کنند.

پرویز سروری

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول