اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اجتماع عظیم استکبارستیزی مردم گیلان در ۱۳ آبان +فیلم

مردم ولایتمدار و بصیر گیلان از ساعات ابتدایی صبح امروز در راهپیمایی استکبارستیزی ۱۳ آبان در رشت شرکت کردند.

اجتماع عظیم استکبارستیزی مردم گیلان در ۱۳ آبان +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مردم ولایتمدار گیلان صبح امروز با سر دادن شعارهای ضداستکباری به سمت مصلای نمازجمعه شهر رشت حرکت کردند.

 

 

راهپیمایان رشتی مسیر سپاه پاسداران، میدان پاسداران، میدان فرهنگ و دانشکده علوم پایه، بلوار نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ منتهی به میدان مصلای رشت را طی کردند.

حشمت‌الله قنبری (استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام) سخنران راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در رشت است.

راهپیمایی روز دانش آموز، امروز در سیزدهم آبان ماه ۱۴۰۱ برخلاف انتظار رسانه‌های معاند و دشمنان اسلام پرشور و شکوه در رشت و سراسر استان گیلان برگزار شد.

در این راهپیمایی که از مسیرهای چندگانه به سمت مصلی بزرگ رشت برگزار شد آحاد مختلف جامعه حضور داشتند که مشت محکمی بر دهان آنانی بود که انتظار داشتند با جنگ روانی و رسانه‌ای خود بر اذهان جوانان و نوجوانان جامعه اسلامی ایران نفوذ کنند اما امروز دهه نودی‌ها، دانش آموزان و جوانان گیلانی نشان دادند رهرو شهدا هستند و دل در گرو اسلام و ایران دارند.

در این راهپیمایی باز هم مردم با خروش خود و شعارهای آزادی‌خواهانه شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر آمریکا سر دادند و انزجار خود را نسبت به هنجارشکنی‌ها و دشمنی‌های معاندین نسبت به اسلام و جمهوری اسلامی اعلام کردند.

 

پس از راهپیمایی روز دانش آموز، مردم رشت به سمت مصلی گسیل شدند تا در کنار هم و دوش به دوش به اقامه نماز جمعه بایستند، در ابتدای این مراسم دوستدار، به نمایندگی از جامعه اسلامی دانش آموزان گیلان به قرائت بیانیه جامعه دانش آموزان گیلانی پرداخت و آشوب ها و هنجارشکنی‌های دشمنان را محکوم کرد.

نمازگزاران در این مراسم و پس از قرائت بیانیه دانش آموزان با شعارهای آزادی خواهانه از جمله هیهات من الذله، انزجار خود را از هنجارشکنی‌ها نشان دادند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول