اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

۱۳ آبان نماد شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی در مقابل هیمنه آمریکاست

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان مبین پویایی و استمرار شعار استکبارستیزی در جان و خاطر مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی است.

۱۳ آبان نماد شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی در مقابل هیمنه آمریکاست

به گزارش خبرکزاری فارس از گچساران حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از سرمایه‌های عظیم جمهوری اسلامی ایران ملت هوشیار و همیشه در صحنه است

وی عنوان کرد: نظام اسلامی و مردم مکمل یکدیگرند و این پاسخ رمز موفقیت در برابر آمریکا و استکبار جهانی است، چنانچه حضور پرشور و حماسی آحاد مردم در راهپیمایی سیزده آبان، ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی، نشان می دهد، بیش از پیش بر مواضع اصولی خود و آرمان‌های شهدا و امام شهیدان پایبندیم.

عباس نصیرالاسلامی با اشاره به سخن عالمانه مقام معظم رهبری که فرمودند ۱۳ آبان نماد شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی در مقابله هیمنه آمریکاست، خاطر نشان کرد: این روز حامل پیام مهمی برای آمریکا و ایادیش در منطقه و جهان بوده و هست که این انقلاب و نظام با هیچ سامانه‌ای که رویکرد سلطه جویانه دارد، همراه نمی‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اعلام پایداری ملت‌ انقلابی ایران در برابر ظلم و تبلور خشم الهی، انقلابی و حماسی ملت حسینی ایران اسلامی علیه استکبار جهانی مهم است.

 وی افزود: ۱۳ آبان تجلی حقیقی، مولود عینی و الگوی امروزی حماسۀ جاویدان قیام حسینی است و این الگو رمز آزادگی و عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران در مبارزه با استکبارستیزی است که موجب جهان‌شمول شدن شعار مرگ بر آمریکا و تنزل جایگاه آمریکا در بین افکار عمومی در سطح منطقه و جهان شد.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی تداوم شعار مرگ بر آمریکا  را تا زمانی که سیاست‌های استکباری و خوی ظالمانه امریکا علیه ایران و دولت‌های مستقل، آزادیخواه و عزت طلب ادامه یابد، ضروری دانست و گفت: این شعار به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار مردم در تظاهرات ضد استکباری مناسبت‌های انقلاب اسلامی حذف نمی‌گردد، بلکه این شعار و پیام با وسعت و فراگیری تاریخی و آزادیبخش خود، و با درنوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی، سیاسی، دیپلماتیک و انسانی، هر روز فراگیرتر از قبل می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آمریکا از هر گونه دشمنی و توطئه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در طول سالهای گذشته، دریغ نکرده است افزود: وقاحت و عداوت این قدرت استکباری تا جایی پیش رفته است که نظام‌های مرتجع منطقه از جمله رژیم آل سعود را به دشمنی با ملت ایران تهییج و اعلام می‌کند عربستان در مقابله با ایران همکاری‌های زیادی با امریکا دارد که منشا آن نیز سیاست ایران هراسی  این کشور و نگرانی از نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه است.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول