اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

استاندار هرمزگان: نسل جوان ما راه نفوذی برای توطئه‌های منافقانه نخواهد گذاشت

استاندار هرمزگان گفت: امروز دنیا بداند نسل جوان متدین ما، ایران فردا را متحدتر، هوشیارتر و دشمن شکن تر خواهدساخت و راه نفوذی برای توطئه های منافقانه باقی نخواهدگذاشت.

استاندار هرمزگان: نسل جوان ما راه نفوذی برای توطئه‌های منافقانه نخواهد گذاشت

مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان 1401 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی بارها، شجاعانه و غیرتمند رسوایی دشمنان بزرگ ملت را رقم زده اند و در 13 آبان ماه امسال نیز که شهادت مظلومانه سه دانش آموز در واقعه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ دوباره زنگ خطر شرارت پایان ناپذیر جنایتکاران جهان را به صدا درآورده، بار دیگر شکست دشمنان را تمدید کرد و این ماه سندی بر کینه دشمن از ملت ایران شد.

وی تأکید کرد: امروز دنیا بداند نسل جوان متدین ما، ایران فردا را متحدتر، هوشیارتر و دشمن شکن تر خواهدساخت و راه نفوذی برای توطئه‌های منافقانه باقی نخواهد گذاشت.

به گفته مهدی دوستی، دانش، توان، انگیزه و قدرت تشخیص مثال زدنی دانش آموزان و دانشجویان نخبه کشور همان سلاح کارآمدی است که در ادوار تاریخ سرزمینی مان همواره نقاب نیرنگ از چهره دشمنان پرحربه ایرانیان برانداخته و مکرشان را فریاد کرده است.

وی تأکید کرد: ۱۳ آبان بزرگترین نماد تاریخ سازی جوانان به شمار می رود و جوانان این مرز و بوم با دلاوری و شجاعت در تمامی مقاطع تاریخی سبب ناکامی دشمنان این میهن شده اند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: حقیقتی که روزهای گذشته کام تفرقه طلبان را تلخ کرده همان نکته قابل تاملی است که مقام معظم رهبری تاکید کردند و فرمودند: " دشمنی‌ها همان دشمنی‌ها است، منتها شیوه‌ی اِعمال دشمنی‌ها فرق کرده، پیچیده شده، باز کردن گره‌ها به‌آسانی نیست؛ باید دقّت کرد، باید هوشیار بود..." اما به یاری خدا و هوشیاری مردم، توطئه شوم شان ناکام ماند.

دوستی همچنین گفت: جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفت و تعالی توانسته بسیاری از تحریم‌های دشمنان را خنثی کرده و کشور با وجود فشارهای خارجی به توفیقات بزرگی در عرصه‌های گوناگون دست پیدا کند که این پیشرفت‌ها سبب خشم دشمنان ملت ایران شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول