اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خروش استکبارستیزی مردم دهدشت در یوم‌الله ۱۳ آبان+ عکس و فیلم

مردم ولایی دهدشت همزمان با سراسر کشور در ۱۳ آبان با مشت‌های گره کرده و طنین مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر استکبار انزجار خود را از دشمنان و منافقان داخلی و خارجی به نمایش گذاشتند.

خروش استکبارستیزی مردم دهدشت در یوم‌الله ۱۳ آبان+ عکس و فیلم

خبرگزاری فارس کهگیلویه، سیده مریم پیروزان_ ۱۳ آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ است.

این روز به عنوان یک حماسه بزرگ و استکبارستیزی، روزی فراموش‌نشدنی در اذهان ملت ایران اسلامی است.

ناآرامی‌های اخیر در سطح کشور توسط اغتشاشگران و رسانه‌های ضد انقلاب خارج‌نشین، باعث شد یوم الله ۱۳ آبان امسال رنگ و بوی دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به خود بگیرد.

مردم ولایتمدار شهر  دهدشت همزمان با سراسر کشور متحد و منسجم با خروش انقلابی خود مشت محکمی بر دهان تمام استعمارگران و منافقان داخلی و خارجی زدند.

آن‌ها با حضور خود بار دیگر وفاداری خود به انقلاب را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند همچنان رهرو راه شهدا و مدافع آرمان‌های انقلاب هستند.

شعارهای ضداستکباری مردم دهدشت علیه فتنه‌گران و آشوبگران رساتر از هر زمان دیگر شکوه خاصی به یوم‌الله سیزدهم آبان بخشید.

هم‌چنین مردم با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر فتنه‌گر"، "مرگ بر اسرائیل" و از "فتنه‌گر بیزاریم" انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

به گزارش فارس، مردم ولایتمدار دهدشت بعد از راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور در میعادگاه دشمن شکن جمعه بیعت خود را با دستاوردهای انقلاب، خون شهدا و ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول