اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ملت ایران در جنگ ترکیبی مسائل را بخوبی تفکیک کردند/ بازسازی مناطق زلزله زده جدی گرفته شود

امام جمعه بندرعباس گفت: ملت ایران در جنگ ترکیبی دشمنان به خوبی مسائل را تفکیک و تحلیل کردند و این در حالی بود که دشمن با کشته سازی بدنبال مشوش ساختن فضای روانی جامعه بود.

ملت ایران در جنگ ترکیبی مسائل را بخوبی تفکیک کردند/ بازسازی مناطق زلزله زده جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با تقدیر از حضور باشکوه امروز مردم بندرعباس در راهپیمایی 13 آبان و با بیان این که امروز روز واقعی استکبار ستیزی برای ملت ایران شد، اظهار داشت: دشمن به همه ملت ایران طمع دارد و می‌خواهد با مشوش ساختن افکار عمومی در یک جنگ ترکیبی، از ملت ایران به نفع خویش جریان سازی کند.

مردم دست دشمن را در جنگ ترکیبی رو کردند

وی بیان کرد: جنگ ترکیبی که بیش از 45 روز است که با رسانه‌های استکباری خود به دنبال آن هستند، هدفی جز شکستن اتحاد و انسجام ملت ایران ندارد ولی این بار نیز با هوشیاری و شعور بالای سیاسی ملت ایران به محوری برای وحدت و انسجام عمومی بدل شد و این جمعیت عظیم مردم بندرعباس و دیگر شهرهای ایران، عظمت این ملت را به اثبات رساند.

کشته سازی بخشی از ماهیت عملیات روانی دشمن است

حجت الاسلام عبادی زاده در بیان یکی از توطئه‌های دشمنان، خاطرنشان کرد: توطئه‌های دشمن برای این بود که کشته‌سازی کنند و لذا به برخی افراد مشروبات الکلی و مواد مخدر صنعتی می‌خوراندند و مست و لایعقل وارد خیابان می‌کردند تا به جان مردم و اموال عمومی و نیروهای انتظامی بیفتند و برای رسانه‌های دشمن خوراک تهیه کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به صبر و بردباری نظام جمهوری اسلامی و دستگاههای امنیتی و انتظامی در اغتشاشات، گفت: دشمن بدنبال کشته سازی است و این کار را به اشکال مختلف و با بزرگ‌نمایی مسائل دنبال می‌کند و هوشیاری دستگاههای امنیتی در این زمینه ضمن برخورد با عاملان اصلی شایسته قدردانی است.

دشمنان به دریوزگی افتاده اند

حجت الاسلام عبادی زاده با اشاره به دریوزدگی دشمنان ملت ایران در 43 سال توطئه و تحریم مستمر بر علیه مردم، خاطرنشان کرد: وقتی موفقیت‌های گوناگون مردم ما را در عرصه‌های مختلف می‌بینند رو به چنین انتقام گیری‌هایی از ملت ایران می‌آورند که نمونه آن را در حادثه تروریستی شاهچراغ دیدیم.

روند بازسازی مناطق زلزله زده سرعت بگیرد

امام جمعه بندرعباس در ادامه از کند بودن روند بازسازی منازل مسکونی مردم در مناطق زلزله زده گلایه کرد و از سازمان برنامه و بودجه و دولت خواست تا ضمن تسریع در اختصاص تسهیلات بازسازی منازل مردم، از فرصت شرایط آب و هوایی استان در نیمه دوم سال بهره گرفته و مشکل مسکن مردم را در این مناطق رفع کنند.

دود آتش پراکنی در منطقه به چشم غربی‌ها خواهد رفت

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز بندرعباس با انتقاد از رفتار سازمان‌های حقوق بشری و سازمان ملل متحد در نادیده انگاشتن دخالت برخی کشورهای غربی در امور داخلی ایران، گفت: دشمن باید بداند که دیگر نمی‌تواند با به آتش کشیدن کشورهای منطقه، از مهلکه گریخته و منافع استکباری خویش را از گرده ملت‌ها برداشت کند و لذا دود هر اقدام تروریستی و دخالت در امور داخلی کشورها به چشم آنان خواهد رفت.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول